Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Celkově špatná zkušenost s neprofesionálním přístupem. Namontovali nám horší a o cca 10000 Kč levnější kování, než jaké jsme si objednali. Řemeslníci měli zpoždění a ignorovali opakované žádosti o minimalizaci hluku při montáži a majitel firmy se mi za zády smál.
Manželka s p. Sedláčkem detailně domluvila objednávku 4 skříní za asi 80000 Kč, ta byla sepsaná a schválená. Přesto námmísto objednaných kování Blum a Hettich dodali levné, nekvalitní alternativy Strong a KingSize, se kterými byly šuplíky rozviklané a dveře skříní nefunkční.
P. Sedláček uznal mou reklamaci po telefonu během okamžiku s tím, že to popletl s jinou objednávkou. To považuji za nepravděpodobné, protože jsme měli velmi specifické rozměry šuplíků a jasnou objednávku i s kódy produktů z Démosu. Po 14 dnech dodali správné kování a vše funguje, jak mělo hned napoprvé. Při druhé montáži p. Sedláček tvrdil, že šlo o chybu při objednávání před dovolenou.
I toto se mi zdá nepravděpodobné, protože museli nově vyrobit některé šuplíky, protože "špatně objednaná" kování rozměrově neseděla. Verzí příběhu ale může být více: například by si někdo mohl myslet, že když p. Sedláček viděl, že vše zařizuje žena, tak zkusil vyrobit šuplíky a vše na míru už s levnějším kováním s jinými rozměry a "vydělat" tak cca 10000 Kč navíc na levnějším kování. Ať je tak nebo tak, já už takovou zkušenost opakovat nechci, protože mě to zbytečně stálo velkou spoustu času. Nedoporučuji.
Řemeslníci přicházeli se zpožděním (poprvé asi 45 minut) a při druhé návštěvě jim práce trvala o skoro 3 hodiny déle, než byla původní dohoda i přes mé opakované dotazy v průběhu dne.
Ignorovali opakované žádosti o tišší montáž (zavírání dveří na společnou chodbu, velký hluk v čase odpoledního klidu, který předem znali), což narušovalo klid sousedů. Sám p. Sedláček si z těchto mých opakovaných přípomínek dělal srandu za mými zády.Více...
Manželka s p. Sedláčkem detailně domluvila objednávku 4 skříní za asi 80000 Kč, ta byla sepsaná a schválená. Přesto námmísto objednaných kování Blum a Hettich dodali levné, nekvalitní alternativy Strong a KingSize, se kterými byly šuplíky rozviklané a dveře skříní nefunkční.
P. Sedláček uznal mou reklamaci po telefonu během okamžiku s tím, že to popletl s jinou objednávkou. To považuji za nepravděpodobné, protože jsme měli velmi specifické rozměry šuplíků a jasnou objednávku i s kódy produktů z Démosu. Po 14 dnech dodali správné kování a vše funguje, jak mělo hned napoprvé. Při druhé montáži p. Sedláček tvrdil, že šlo o chybu při objednávání před dovolenou.
I toto se mi zdá nepravděpodobné, protože museli nově vyrobit některé šuplíky, protože "špatně objednaná" kování rozměrově neseděla. Verzí příběhu ale může být více: například by si někdo mohl myslet, že když p. Sedláček viděl, že vše zařizuje žena, tak zkusil vyrobit šuplíky a vše na míru už s levnějším kováním s jinými rozměry a "vydělat" tak cca 10000 Kč navíc na levnějším kování. Ať je tak nebo tak, já už takovou zkušenost opakovat nechci, protože mě to zbytečně stálo velkou spoustu času. Nedoporučuji.
Řemeslníci přicházeli se zpožděním (poprvé asi 45 minut) a při druhé návštěvě jim práce trvala o skoro 3 hodiny déle, než byla původní dohoda i přes mé opakované dotazy v průběhu dne.
Ignorovali opakované žádosti o tišší montáž (zavírání dveří na společnou chodbu, velký hluk v čase odpoledního klidu, který předem znali), což narušovalo klid sousedů. Sám p. Sedláček si z těchto mých opakovaných přípomínek dělal srandu za mými zády.Více...
Hodnocení práce zákazníkem:
Celkově špatná zkušenost s neprofesionálním přístupem. Namontovali nám horší a o cca 10000 Kč levnější kování, než jaké jsme si objednali. Řemeslníci měli zpoždění a ignorovali opakované žádosti o minimalizaci hluku při montáži a majitel firmy se mi za zády smál.
Manželka s p. Sedláčkem detailně domluvila objednávku 4 skříní za asi 80000 Kč, ta byla sepsaná a schválená. Přesto námmísto objednaných kování Blum a Hettich dodali levné, nekvalitní alternativy Strong a KingSize, se kterými byly šuplíky rozviklané a dveře skříní nefunkční.
P. Sedláček uznal mou reklamaci po telefonu během okamžiku s tím, že to popletl s jinou objednávkou. To považuji za nepravděpodobné, protože jsme měli velmi specifické rozměry šuplíků a jasnou objednávku i s kódy produktů z Démosu. Po 14 dnech dodali správné kování a vše funguje, jak mělo hned napoprvé. Při druhé montáži p. Sedláček tvrdil, že šlo o chybu při objednávání před dovolenou.
I toto se mi zdá nepravděpodobné, protože museli nově vyrobit některé šuplíky, protože "špatně objednaná" kování rozměrově neseděla. Verzí příběhu ale může být více: například by si někdo mohl myslet, že když p. Sedláček viděl, že vše zařizuje žena, tak zkusil vyrobit šuplíky a vše na míru už s levnějším kováním s jinými rozměry a "vydělat" tak cca 10000 Kč navíc na levnějším kování. Ať je tak nebo tak, já už takovou zkušenost opakovat nechci, protože mě to zbytečně stálo velkou spoustu času. Nedoporučuji.
Řemeslníci přicházeli se zpožděním (poprvé asi 45 minut) a při druhé návštěvě jim práce trvala o skoro 3 hodiny déle, než byla původní dohoda i přes mé opakované dotazy v průběhu dne.
Ignorovali opakované žádosti o tišší montáž (zavírání dveří na společnou chodbu, velký hluk v čase odpoledního klidu, který předem znali), což narušovalo klid sousedů. Sám p. Sedláček si z těchto mých opakovaných přípomínek dělal srandu za mými zády.
Manželka s p. Sedláčkem detailně domluvila objednávku 4 skříní za asi 80000 Kč, ta byla sepsaná a schválená. Přesto námmísto objednaných kování Blum a Hettich dodali levné, nekvalitní alternativy Strong a KingSize, se kterými byly šuplíky rozviklané a dveře skříní nefunkční.
P. Sedláček uznal mou reklamaci po telefonu během okamžiku s tím, že to popletl s jinou objednávkou. To považuji za nepravděpodobné, protože jsme měli velmi specifické rozměry šuplíků a jasnou objednávku i s kódy produktů z Démosu. Po 14 dnech dodali správné kování a vše funguje, jak mělo hned napoprvé. Při druhé montáži p. Sedláček tvrdil, že šlo o chybu při objednávání před dovolenou.
I toto se mi zdá nepravděpodobné, protože museli nově vyrobit některé šuplíky, protože "špatně objednaná" kování rozměrově neseděla. Verzí příběhu ale může být více: například by si někdo mohl myslet, že když p. Sedláček viděl, že vše zařizuje žena, tak zkusil vyrobit šuplíky a vše na míru už s levnějším kováním s jinými rozměry a "vydělat" tak cca 10000 Kč navíc na levnějším kování. Ať je tak nebo tak, já už takovou zkušenost opakovat nechci, protože mě to zbytečně stálo velkou spoustu času. Nedoporučuji.
Řemeslníci přicházeli se zpožděním (poprvé asi 45 minut) a při druhé návštěvě jim práce trvala o skoro 3 hodiny déle, než byla původní dohoda i přes mé opakované dotazy v průběhu dne.
Ignorovali opakované žádosti o tišší montáž (zavírání dveří na společnou chodbu, velký hluk v čase odpoledního klidu, který předem znali), což narušovalo klid sousedů. Sám p. Sedláček si z těchto mých opakovaných přípomínek dělal srandu za mými zády.