100m2 litého potěru
ale pan Jasenčák mi vnucoval,že sem si přál zvednout podlahu všude o 5mm, jen abych asi neuplatňoval reklamaci.
A pozor si dejte i na odstraňování šlemu, jelikož ten výsledek byl katastrofální (v některých místech jsou 3mm hluboké ďůlky po kotouči) a to mě zase pan jasenčák tvrdil, že je to v pořádku, ať si povrch nepletu s nivelačkou, ale tam nejde o hrubý povrch, ale o to, že jsou tam fakt ďůlky, zřejmě když brusku nechaly dýl na jednom místě a ty místa jsou fakt hrozné ale podle Jasenčáka, je to v pořádku, ale hlavně že se na to nepřijel ani podívat, tak jak může tvrdit, že je to v pořádku, když se podlahářské firmy shodly na tom, že ten povrch je sotva vhodný na plovoucí vinyl a moc dobře se na to netvářily a když sem panu Jasenčákovi řekl, že mu nehodlám odstranění šlemu platit, jelikož sem stím opravdu nespokojený, tak se půl roku neozval a pak když viděl, že jsem nepodal žádnou reklamaci, tak mi vyhrožoval žalobou a penálemi, jelikož reklamace se podává bez odkladu a to on dobře ví, ale podle mě se seriozní firma takhle nechová. takže sem to samozřejmě radši uhradil i když se jednalo o směšnou částku, ale šlo o pryncip. bohužel po mých skušenostech firmu nedoporučuji a teť už vím, že jsou firmy lepší a přitom levnější. ještě jednou podotýkám, můj záměr není firmu poškodit, pouze sděluji pravdivé informace, jelikož s výsledkem sem nespokojený a s jednáním pana Jasenčáka také, ještě podotýkám, špatné jednání nastalo až ve chvíli kdy sem projevil nespokojenost, do té doby bylo vše ok. finální podlaha bude hotová až na konci ledna, takže do té doby je možné potěr vidět a udělat si obrázek.
Proti tvrzení pana Kadlčka se musíme rázně ohradit. Pan Kadlček lže a negativní referenci uveřejnil jen z důvodu msty za to, že jsme po něm striktně požadovali úhradu faktury za provedenou práci. 13.5.2013 jsme provedli u pana Kadlčka pokládku potěru. Po cca měsíci jsme provedli standardní přebroušení podlahy za účelem odstranění anhydritového šlemu, za což mu byla týž den 17.6.2013 elektronicky odeslaná faktura. Podotýkám, že pan Kadlček byl přítomen po celou dobu na stavbě, podepsal předávací protokol a ke způsobu odstranění šlemu neměl žádné výhrady. Přijetí faktury písemně potvrdil až dne 19.6.2013 a začal vytýkat hrubý povrch po odstranění šlemu a následoval e-mail, kde si stěžoval na údajné přelití podlahy nad požadovanou úroveň. Okamžitě jsem panu Kadlčkovi osobně 19.6.2013 volal a dohodli jsme se na tom, že k němu přijedou hned druhý den naši pracovníci, aby se na podlahu podívali a případně ihned sjednali nápravu. Od pana Kadlčka ale přišla druhý den 20.6.2013 v 8:30 SMS, že musel pracovně odejet. Opět jsem mu volal a dohodli jsme se na tom, že se sám ozve, až bude zpět a domluvíme se na jiný termín, kdy naši pracovníci na stavbu přijedou a případné nedostatky odstraní. Pan Kadlček se už ale dále telefonicky ani písemně neozval !!! Rozhodně odmítáme tvrzení pana Kadlčka, že nám odmítl zaplatit fakturu kvůli špatně provedené práci a že mu bylo něco vnucováno za účelem vyhnutí se případné opravě. Toto tvrzení je naprostá lež !!! Když jsme v prosinci prováděli kontrolu neuhrazených faktur, bylo zjištěno, že mimo jiné nemáme uhrazenou i fakturu za odstranění šlemu u pana Kadlčka, na což byl pan Kadlček slušně písemně upozorněn a vyzván k úhradě. Následovala odpověď, ve které tvrdil, že fakturu nedostal, jak byla špatně práce provedená, že musel do zádveří nechat položit vinyl, který nechtěl (ve své recenzi uvádí, že podlahové krytiny nejsou ještě položeny a povrch je možné vidět - opět lže), dále začal obviňovat jednoho z našich pracovníků z toho, že byl posilněn alkoholem a nakonec vyhrožoval negativní recenzí. Záruku na dílo poskytujeme nadstandardně zákazníkům v trvání 5 let. Nevím, jak přišel pan Kadlček na nutnost nějakého bezodkladného podání reklamace. Pokud by kdykoliv zavolal nebo napsal, věc bychom samozřejmě řešili stejně, jak jsme ji byli bezodkladně ochotni řešit 20.6.2013, i bez oficiální reklamace. Stačilo se jen ozvat. Nakonec i po upomínce nezaplacené faktury mohl pan Kadlček před zaplacením požadovat nejdříve opravu, ale místo toho nás písemně napadl. Opět musím říci, že v emailu tvrdí, že má krytiny položené, čímž mu vznikly další náklady, přičemž ve své lživé negativní recenzi uvádí, že se teprve krytiny pokládat budou. Zakládáme si velice na kvalitě prováděné práce, solidním jednání a slušném chování vůči našim zákazníkům. Jsme si velice dobře vědomi toho, že doporučení spokojeného zákazníka je ta nejlepší reklama a podle toho se také k zákazníkům chováme. Netvrdím, že se našim pracovníkům vždy povede vše na 100%. Ale pokud najde zákazník závadu, vždy ji po výzvě bez nějakého oficiálního reklamování bezodkladně a bez řečí k jeho spokojenosti odstraníme. Panu Kadlčkovi ale šlo evidentně od začátku jen o to, najít si nějakou záminku, aby nemusel zaplatit za odstranění šlemu. Dále si musí každý udělat svůj názor. Níže ještě uvádím pro dokreslení naši emailovou komunikaci. Karel Jasenčák - jednatel ______________________________________________________________ > Od: "TOKAREX spol. s r.o." > Komu: <kadlcek.roman > Datum: 20.12.2013 17:28 > Předmět: RE: Doklad č. 131061, Popis: Faktura - daňový doklad > Dobrý den pane Kadlček, při kontrole úhrad jsme zjistili, že nemáme doposud uhrazenou fakturu za odstranění anhydritového šlemu ze 17.6.2013. Chápeme, že se může zapomenout. S ohledem na to, že faktura je již cca 6 měsíců po splatnosti žádáme Vás o její úhradu nejpozději do 5 dnů. S pozdravem, Karel Jasenčák ______________________________________________________________ From: kadlcek.roman Sent: Friday, December 20, 2013 9:37 PM To: TOKAREX spol. s r.o. Subject: RE: Doklad č. 131061, Popis: Faktura - daňový doklad Dobrý den, tak za prvé jste mi ani žádnou fakturu radši nedal, protože náš kontakt skončil tím, že jste měli přijít skontrolovat rovinatost povrchu a nějak vyřešit, a už jste se neozvali. protože jste se se mnou přel, že jsem vašim pracovníkům řekl aby víšku zvíšili všude o 5mm, tak sem si to nechal přeměřit a bohužel je to víš o 5mm, ale jenom v zádveří všude jinde je to v míře, kterou jsem pracovníkům dal a paradox je v tom, že tu míru jsem jím namaloval zrovna v tom zádveří, chápete to? kdyby ten potěr byl víš kde koliv jinde, tak to neřeším, ale zrovna v tom zádveří, kde sem musel místo plánované a již zakoupené ( ne levné) dlažby použít niž& scaron;í vinyl, abych otevřel dveře a dlažba mi samozřejmě teť leží doma, můžete si ji klidně vzít, ty 4m2 totiž nemám kde už upotřebyt a stály mě 6tis kč a když připočtu nový vinyl 1400 kč/m2, tak vám asi nemusím vysvětlovat, že kvůli Vám sem zaplatil o 5600kč víc za podlahovinu v zádveří ve kterém kvůli vám už nemohla být dlažba a vůbec manželku poslouchám do teť, proč není v zádveří ta hezká dlažba co teť trůní ve sklepě, podívejte už sem na danou věc radši zapoměl, jelikož sem byl dlouho naštvaný, ale teť jste mě teda dostal. A ještě malá připomínka, to vaše odstranění šlemu dopadlo šíleně, už sem viděl lecos, ale tohle ne, s rovného povrchu nadělat takové důlky, to sem nepochopil, ten šlem je minimální a dá se odstranit i šetrnějc, to kdybych tušil, tak je tam vživotě nepustím a doslova mě vytočil ten starší pán, který byl posílený alkoholem a při zametání mi obouchal všechny rohy, ale opravdu takovým stylem, že už sem mu musel i něco říct. o peníze mi nejde, nemám o ně nouzi, ale jde o pryncip a s vaší prací jsem byl zkrátka velmi nespokojen, proto nehodlám už platit nějaký směšný doplatek za odstranění šlemu, to mě fakt uráží a řeknu vám jedno, buďte rád, že po vás nepožaduji náhradu škody, vylití potěru jsem platil ihned po provedení, jinak bych vám to nezaplatil dřív, než by jste nerovnost vyřešili. A teť jste mi akorát připoměl, že jsem na vaši firmu zapoměl napsát recenzi. S pozdravem Kadlček Roman ______________________________________________________________ > Od: "TOKAREX spol. s r.o." > Komu: <kadlcek.roman > Datum: 30.12.2013 17:46 > Předmět: RE: Doklad č. 131061, Popis: Faktura - daňový doklad > Dobrý den pane Kadlček, fakturu jsme Vám zasílali dle SOD elektronicky dne 17.6.2013. Přijetí jste písemně potvrdil dne 19.6.2013 s výtkou hrubého povrchu po odstranění šlemu a následoval e-mail, kde jste si stěžoval na údajné přelití podlahy nad požadovanou úroveň. Okamžitě jsem vám 19.6.2013 volal a dohodli jsme se na tom, že k vám pošlu hned druhý den pracovníky, aby se na to podívali a případně ihned sjednali nápravu. Od vás mi došla 20.6.2013 v 8:30 SMS, že vaše pracovní cesta nešla odložit a jste mimo. Volal jsem vám a dohodli jsme se, že se ozvete a domluvíme se na jiný termín, kdy se na stavbě potkáme. Vy už jste se ale neozval !!! (emaily i SMS mám v počítači a telefonu) Co se týká hrubosti povrchu, je to naprosto normální. Povrch je standardně více či méně otevřený na zrno. Litý potěr si prosím nepleťte s hladkou samonivelační stěrkou. To jsem vám vysvětloval už telefonicky. Co se týká výšky potěru, reagoval jsem na vaše výhrady telefonicky a okamžitě jsem je chtěl řešit. Pokud se něco nepovede úplně stoprocentně, dá se to opravit, nemáme s tím žádný problém. I když jsem měl o vašich tvrzeních pochybnosti, chtěl jsem problém okamžitě řešit a podle domluvy k vám hned druhý den poslat naše pracovníky. Vy jste ale neměl čas a dále jste se neozval, tak jsem to považoval za vyřízené. Pokud by jste se ozval a byla by shledána závada v zádveří, toto místo bychom samozřejmě jednoduše opravili a nemusela vám žádná dlažba ležet ve sklepě. Nemohu za to, že jste se neozval a řešil to jiným způsobem. Máme podepsanou smlouvu o dílo se zárukou 5 roků. Nic Vám nebránilo obrátit se na nás s reklamací a požadovat nápravu. Co se týká toho staršího pána, tak to je člověk který by si jako všichni naši pracovníci nikdy nedovolil v pracovní době požívat alkoholické nápoje. Vaše obviňování považuji za sprosté a urážející. Myslím si, že už je to za čárou. Za kvalitou naší práce si stoprocentně stojíme a vaše vyhrožování negativní recenzí nebudu ani komentovat. Nemáte žádný oprávněný důvod si myslet, že nám nemusíte zaplatit za objednanou a provedenou práci. Vaši platbu očekáváme do 6.1.2013. Pokud nám dlužnou částku v tomto termínu neuhradíte, přistoupíme k podání žaloby na nezaplacené pohledávky včetně zákonných úroků z prodlení, penále ve výši 0,5% z celkové ceny díla bez DPH za každý den prodlení, sjednaných v SOD a nákladů spojených s právním zastoupením a soudními poplatky. V případě úhrady dlužné částky ve stanoveném termínu, po Vás tuto sankci nebudeme vymáhat. S pozdravem, Karel Jasenčák