Myčka Medelstor z IKEA hlásí chybu i30 a stále napouští vodu, i když není zapnutá. Stačí, aby byla zapojena v síti.
Zároveň někde z myčky vytekla voda, což upozornilo na závadu a aktuální stav.
Myčku jsem nakonec odvezl do servisu sám a za hodinu byla opravena, byla závada v elektronice, která šla ale snadno vyřešit…
Mé hodnocení odráží tedy chybějící ochotu nebo know-how - kdybych nechtěl myčku opravit, tak bych nezasahoval poptávku… cena v servisu byla nakonec 2000 Kč, což je na 6 let starou myčku únosné.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Zákazník při mé návštěvě nebyl pitomen a předává pouze informace z druhé ruky. V terénu myčka byla neopravitelná, uznávám, že jsem to měl více zdůraznit. Oprava na místě a oprava v servisu se liší jako hospitalizace a ambulantní léčba, nedá se to porovnat a zákazník se v tom obvykle nevyzná. Nesouhlasím se záporným hodnocením, zvlášť pro to, že peníze jsem zákazníkovi vrátil ihned na první stížnost.