Poptávám nanesení betonové stěrky na podlahu terasy a zeď na venkovních terasách a u vchodových dveří dle přiloženého nákresu. Místo realizace Šestajovice, Praha východ. Termín realizace: co nejdříve.
Pan zhotovil štěrku s tím že nedodělky a případné praskliny dodělá či opraví na jaře. Několikrát jsme se ho pokusili zkontaktovat, skoro 2 měsíce nezvedal telefon a pak se ozval přes SMS že celé prázdniny nepracuje a věnuje se dětem. Přislíbil že se dostaví první týden v září ale vůbec se neozval.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Vážená paní Petrušová Osvěžím vám paměť. Ano, domluva zněla že přijedu na jaře. Jak říkáte nedodělky, které vznikly kvůli snížení terénu v prostoru schodů vstupu, které započalo v době kdy jsem měl stěrku na stupni sousedící s původní budoucí nesníženou dlažbou hotovou. Místo toho abych vám řekl že to není můj problém a práce je hotová, tak jak je to běžné, jsem se uvolil k tomu pokusit se stěrku napojit a více snížit, ikdyž vím že toto bývá problém a je to vidět. Ve finále jste zjistily že to bude ještě málo, proto jsem vám řekl že to a další vyřešíme na jaře po vydláždění a celou podlahu a schody vstupu v dobré vůli natáhnu znova. Vše se dá řešit.Tímto vznikl zmíněný nedodělek, který mi výrazně zkomplikoval práci,jinak akce až na pár drobností byla hotová. O žádných prasklinách loni jak tvrdíte nebyla řeč.15.5. 2024 jsem vás kontaktoval ať vše vzhledem k vzdálenosti nafotíte, raději více, ať máme do prázdnin vše hotovo. Bez odezvy a 9.7.mi přišla jedna fotka a info že probíhají zahradní práce a že nepovažujete za vhodné kvůli prachu práce před koncem teréních úprav realizovat. Že chcete abych přijel v srpnu. Pravděpodobně si myslíte že jsem pohotovost a zruším k vůli vám, když se neumíte ozvat včas, narychlo program s dětmi o prázdninách. Proto začátek září. Potom mi váš pan manžel arogantně poslal, pravděpodobně opět posilněn vínem, tak jako minulý rok kdy po čerstvém laku stěrky vstupu posilněn odupával z bot bláto s ostrým štěrkem a bylo mu to úplně jedno že to ničí, zprávu kdy je vše špatně, snažil se na mě hodit kde co, to že je stěrka obouchaná od toho jak někdo sypal nešetrně štěrk okolo, jakési zakapané prkna neznámo kde a čím, zakapané obrubníky pokaždé jinou barvou materiálu, přitom obrubníky jsou natřeny a stačí cokoliv odškrábnout a přetřít, atd atd. A co je nejlepší tak zakapanou dlažbu z kostek neznámo čím,kdy na místě stěrky při mém odjezdu loni ještě žádná dlažba nebyla pouze zmíněný jemný štěrk. Že by vlastně chtěl udělat vše znova a už nic platit nebude. Možná jste o jeho chytrém kroku ani nevěděla a opět vám zkomplikoval život.Připomínám že s dobré vůle jsem vám ony napojované schody neúčtoval s tím že to naúčtuji příští rok. Tak jako jste mi neposlala 2400kč za tmelení palubovky. Co potom zákazník očekává když je arogantní, z řemeslníka dělá tupce svádí na něj vše co mu za rok ostatní zničili a ještě mu dluží? S pozdravem Trávníček