Pro novostavbu RD sháním realizaci teplovodního podlahového topení. Cca 160 m2. Zdroj tepla bude tepelné čerpadlo Alpha Innotec LWAV.
Zde jsou projektové výkresy.
https://drive.google.com/drive/folders/1_J3CzNi3ognrVD7mcZnxCpqvKdrGphzD
Dodatek:
Kvalitní řemeslník se nevymlouvá a nehodí základní chybu na zákazníka. Pouze jsem v jejich dohledu oddělal provizorně připevněný odnímatelný okrasný rámeček z rozdělovače, aby mohla být provedena tlaková zkouška. Prostě to sami nechtěli/neuměli oddělat tak mě zavolali, že chtějí provést takovou zkoušku (s kterou měli počítat) a není tam místo prý. Ten rámeček tam nemusel být celou dobu a na údajné rizika mě ani neupozornili. Později jsem ale zjistil, že rámeček i tak byl vysoko nad trubkami a nad podlahou, tedy chabý argument pana Šmardy není pravda. Tedy manipulace s běžně odnímatelným rámečkem nemůže uvolnit napevno přisponkované a přišrubované trubky a přece ani nesmí u kvalitně provedené práce. Třeba to že vystupují trubky i u druhého rozdělovače, kde už rámeček nebyl od začátku pan Šmarda ignoruje a nereaguje na to, zborcený dilatační pás, neznalost vlastností kročejové izolace či vyplavané trubky jsou už jen střípky skládačky nekvalitního řemeslníka. Nevkusně provedený prostup (šlo to jinak, jiné firmy to umí) pod schody jsem zjistil až když to měli všechno položené. Aby se už nemuselo škubat půl baráku, nadechl jsem se a domluvili jsme se, že to jen alespoň nějak posunou co půjde. Tedy odsouhlasil jsem jim na úkor svého domu jen to, že to nemusí škubat a ne to, že je to v pořádku jak směle argumentují. Proto jsem žádal vysokou kompenzaci. Rozdělovač byl instalován v krabici na těsno, u čehož pan Šmarda jen rozhazoval rukama. Firma co později tlakovala systém znovu si bez řečí poradila. Opravdu špatná práce v detailech a nezájem o výsledek a řešení problémů je pouze past na zákazníka. Dejte si velký pozor, působí sympaticky, ale dělají zásadní chyby a domluva je pak skoro nemožná pokud projevíte nespokojenost.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Tohle musím okomentovat. Neskutečný zákazník, který je vulgární, uráží a snědl všechnu moudrost a neplatí. Jediné co ho zajímá, je zaplatit co nejméně a proto udělá cokoliv - Za1.Potrubí které vede ze zdi do podlahy - bylo takhle se zákazníkem dohodnuto a bylo zhotoveno dle jeho představ. Zákazník dříve betonoval než přemýšlel o instalacích vedení pod schodištěm. Tak se řešilo kudy vůbec projít potrubím. Je až úsměvné, že na to poukazuje. Za 2. vystupující potrubí u rozdělovače je čistě práce zákazníka a mám k tomu jasné fotografie - kde je systém před zalitím anhydritu v pořádku. Zákazník měl již instalované rozdělovače - které jsme nedodávali - které byly tak zle instalované- že nebylo možné provést tlakovou zkoušku. A bylo to na celkovou úpravu rozdělovačů. Bohužel po zlé zkušenosti - co si zákazník vymyslel, aby jsme ještě udělali- pak tyto práce nechtěl uznat - s odpovědí, že to nebylo v původní dohodě. S rozdělovači jsem neměl chuť nic dělat a vůbec zasahovat do již hotového podlahového topení. Zákazníka jsem varoval, že je to vážný problém. Zákazník si sám bez ostychu odmontoval rám skřínky včetně lišty- která držela potrubí pod úrovní podlahy. Přitom jsem ho na to upozorňoval. Na systému jsme nakonec tlakovou zkoušku provedli včetně protokolu o tlakové zkoušce a vše bylo v pořádku. Kontrolovali jsme se zákazníkem každý kousek díla a vše bylo v pořádku. S panem Tomášů mám velmi špatnou zkušenost. Pan Tomášů nám hned po předání díla poslal výhružný mail, že pokud mu nezaplatíme 15000.- kč jako odškodné, budeme se divit co o nás kde napíše. V podstatě mu nešlo o nějakou opravu nebo standardní reklamaci. Tohle je reakce na to, že jsme mu tu práci nedělali zdarma.