Jelikož je prosinec a nerada bych,aby nájemnice měla v bytě zimu,docela na spěchám.
Byt je na Praze 3- Žižkov, ulice Křivá.
Děkuji
Jana Figallová
Pán/pánové na místě nevěděli moc co mají vlastně dělat, nevrátili do původního stavu vypuštěnou voduze stupaček, což znamenalo, že se přestalo topit i v ostatních bytech. Vedení SVJ tedy řešilo proč přestaly topit ostatní byty, zjistili, že to bylo díky zásahu to topení a vypuštění vody a nevrácení do původního stavu a museli zjednat vlastní snahou nápravu. Oprava trvala dva dny. Díky špatnému napuštění vody do rozvodů došlo k zavzdušnění zbytku bytů, odvzdušnění znamelo několik kbelíků vody, které se musely odčerpat a musela se v sobotu obvolat většina majitelů domů (v domě je 45 bytů), aby všichni byli doma ve stejnou dobu a spolupracovali na nápravě topení.
Zároveň pánové přišli na domluvenou opravu v jiný den, než bylo domluveno, byla jen náhoda, že nájemnice byla doma, a zanechali po sobě nefunkční radiátor a zašpiněnou zeď. Po žádosti, aby se vrátili a vše dali do původního stavu, pán znovu dorazil v jiný čas než bylo domluveno.
Musím říct, že jsem už dlouho nezažila tak neprofesionální jednání a tolik problémů najednou. Několik dní mi nepřestal zvonit telefon se stížností od nájemnice a výboru SVJ.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.