Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Poptavame:
- vyrobu skrinky a knihovny na miru do obyvaciho pokoje
- skrin do predsine
Nize je popsana nase predstava a nejake fotky z kterych jsme se inspirovali. Pocitame, ze finalni navrh si budeme odsouhlasovat.
Knihovna:
- rozmery viz foto
- material dub masiv
- cca 6 polic na knizky
Skrinka obyvaci pokoj:
- atypicky prostor. Rozmery viz foto
- barva bila
- 3 zakladni "supliky", s tim ze byprostor delily vertikalne. Kde je vice prostoru bylo by vice supliku nad sebou. Spodni supliky by byly spise kontejnery na koleckach.
Skrin do predsine, by mela byt satni + par supliku.
Na dodani nespechame, ale je pro nas dodrzeni pripadne domluvenych terminuVíce...
- vyrobu skrinky a knihovny na miru do obyvaciho pokoje
- skrin do predsine
Nize je popsana nase predstava a nejake fotky z kterych jsme se inspirovali. Pocitame, ze finalni navrh si budeme odsouhlasovat.
Knihovna:
- rozmery viz foto
- material dub masiv
- cca 6 polic na knizky
Skrinka obyvaci pokoj:
- atypicky prostor. Rozmery viz foto
- barva bila
- 3 zakladni "supliky", s tim ze byprostor delily vertikalne. Kde je vice prostoru bylo by vice supliku nad sebou. Spodni supliky by byly spise kontejnery na koleckach.
Skrin do predsine, by mela byt satni + par supliku.
Na dodani nespechame, ale je pro nas dodrzeni pripadne domluvenych terminuVíce...
Hodnocení práce zákazníkem:
Bohužel se musím připojit k dalším zklamaným zákazníkům.
tldr; p. Kafka nedodržuje dohodnutné termíny a 3 kusy nábytku, které jsme měli mít 1/2023 stále nejsou. V tuto chvíli tedy p. Kafku důrazně nedoporučuji.
Pan Kafka zpočátku působil velmi solidně. Zakázku přijel v listopadu 2022 změřit, dohodli jsme se a já zaplatil zálohu 68 600,-. Termín dokončení byl domluvený do 30/1/2023, stím, že se p. Kafka slíbil, že se v polovině ledna ozve, abychom dohodli přesný termín montáže. Níže je to, co následovalo:
21/1 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
24/1 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
31/1 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Omlouvá se a slibuje, že je v procesu a že do konce příštího týdne může dovézt.
6/2 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
15/2 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Ozývá se zpět 20/2 a slibuje montáž 4-5/3.
4/3 - p. Kafka nedá vědět a nepřijede. 5/3 píše a omlouvá se, že mu odešel kolega. Slibuje, že do týdne vše vyřeší, dá vědět termín a do dvou týdnů určitě namontuje.
19/3 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
21/3 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
22/3 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. S tím, že bych rád odstoupil od smlouvy. Odpovídá, že odstoupit můžu, ale s tím, že už je skoro hotové a přijde namontovat v dalším týdnu. 27/3 potvrzuje termín montáže 30/3.
30/3 - p. Kafka nedá vědět a nedojede.
31/3 - p. Kafka píše, že se omlouvá, že mu byla vytopena dílna.
3/4 - píšu, že situaci chápu a počkám na náhradní termín.
V dubnu byly dohodnuty celkem 3 termíny. Ani jeden nedodržel a nedal vědět, že nedojede. Koncem dubna od portálu nejřemeslníci přišla zpráva, že p. Kafka trpí zdravotními problémy. Toto p. Kafka potvrzuje mailem. Domlouváme termín 19/5.
19/5 - p. Kafka nedá vědět a nedojede. 22/5 se omlouvá a nabízí termín 29/5 a následně 31/5.
30/5 - p. Kafka píše, že mu skončil kolega a jestli mu můžu dát jeden den navíc. Tedy termín 1/6.
1/6 - p. Kafka nedá vědět a nedojede.
15/6 - prosím p. Kafku o termín a zároveň o fotky a faktury za materiál, abych si udělal představu, co bude znamenat odstoupení od smlouvy. Bez reakce.
3/7 - prosím opět o cenu materiálu a kde si je mohu převzít. P. Kafka odpovídá, že v týdnu může udělat. Navrhuje pátek, já bohužel ten den nebudu doma a tedy navrhuji čtvrtek. Nedohodneme se a řekne mi, ať si materiál vyzvednu do pondělí 10/7. To je bohužel opět nereálné pro mne, proto telefonicky dohaduji montáž na 10/7.
10/7 - p. Kafka komunikuje, že se opozdí. Vycházím mu vstříc, že může přijet později a složit. Bohužel odepisuje, že nestihne složit a tedy jestli by mohl pouze vyložit a montáž ve čtvrtek/pátek 13-14/7. Bohužel nemám místo, kde by materiál mohl ležet. Dohadujeme termín 17/7.
17/7 - p. Kafka píše, že dorazí později. Potvrzuji, že není problém. Nakonec nedá už vědět a nedojede.
18/7 - žádám mailem o ceny materiálu včetně faktur, abychom se mohli vyrovnat. Bez reakce.
25/7 - žádám mailem o ceny materiálu včetně faktur, abychom se mohli vyrovnat.
6/8 - žádám mailem o ceny materiálu včetně faktur, abychom se mohli vyrovnat a nabízím ještě variantu montáže jednodušších částí nábytku. Tak, aby to nezabralo moc času. Domlouváme termín 17/8.
17/8 - p. Kafka nedá vědět a nedojede.
21/8 - opět žádám o fakturu za materiály. 30/8 p. Kafka odpovídá a slibuje, že zašle.
31/8 - pošle cenu (bez faktur) materiálu 59 000,-.
4/9 - odpovídám, s tím, že nesouhlasím s jednou položkou, která jde za subdodavatele. A tedy, že počítám s cenou materiálu 55 000,-. Ptám se, kdy může materiály dopravit. Bez reakce.
6/9 - připomínám se. Bez reakce.
12/9 - připomínám se. Bez reakce.
Pokud jste to dočetli až sem, tak gratuluji. Já osobně moc nevěřím, že materiály nebo zbytek zálohy někdy uvidím a podobně jako ostatní budu řešit právní cestou. Nejsem ještě připraven p. Kafku nazvat podvodníkem, ale každopádně s někým tak nespolehlivým a neschopným komunikovat jsem doposud neměl tu čest.
p. Kafko, pokud toto budete číst, myslím (ostatně jak je vidět z časové osy výše), že jsem Vám prokázal velkou dávku trpělivosti. Osobně mne mrzí, že to muselo zajít až sem.Více...
tldr; p. Kafka nedodržuje dohodnutné termíny a 3 kusy nábytku, které jsme měli mít 1/2023 stále nejsou. V tuto chvíli tedy p. Kafku důrazně nedoporučuji.
Pan Kafka zpočátku působil velmi solidně. Zakázku přijel v listopadu 2022 změřit, dohodli jsme se a já zaplatil zálohu 68 600,-. Termín dokončení byl domluvený do 30/1/2023, stím, že se p. Kafka slíbil, že se v polovině ledna ozve, abychom dohodli přesný termín montáže. Níže je to, co následovalo:
21/1 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
24/1 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
31/1 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Omlouvá se a slibuje, že je v procesu a že do konce příštího týdne může dovézt.
6/2 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
15/2 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Ozývá se zpět 20/2 a slibuje montáž 4-5/3.
4/3 - p. Kafka nedá vědět a nepřijede. 5/3 píše a omlouvá se, že mu odešel kolega. Slibuje, že do týdne vše vyřeší, dá vědět termín a do dvou týdnů určitě namontuje.
19/3 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
21/3 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. Bez reakce.
22/3 - p. Kafkovi píšu a připomínám se. S tím, že bych rád odstoupil od smlouvy. Odpovídá, že odstoupit můžu, ale s tím, že už je skoro hotové a přijde namontovat v dalším týdnu. 27/3 potvrzuje termín montáže 30/3.
30/3 - p. Kafka nedá vědět a nedojede.
31/3 - p. Kafka píše, že se omlouvá, že mu byla vytopena dílna.
3/4 - píšu, že situaci chápu a počkám na náhradní termín.
V dubnu byly dohodnuty celkem 3 termíny. Ani jeden nedodržel a nedal vědět, že nedojede. Koncem dubna od portálu nejřemeslníci přišla zpráva, že p. Kafka trpí zdravotními problémy. Toto p. Kafka potvrzuje mailem. Domlouváme termín 19/5.
19/5 - p. Kafka nedá vědět a nedojede. 22/5 se omlouvá a nabízí termín 29/5 a následně 31/5.
30/5 - p. Kafka píše, že mu skončil kolega a jestli mu můžu dát jeden den navíc. Tedy termín 1/6.
1/6 - p. Kafka nedá vědět a nedojede.
15/6 - prosím p. Kafku o termín a zároveň o fotky a faktury za materiál, abych si udělal představu, co bude znamenat odstoupení od smlouvy. Bez reakce.
3/7 - prosím opět o cenu materiálu a kde si je mohu převzít. P. Kafka odpovídá, že v týdnu může udělat. Navrhuje pátek, já bohužel ten den nebudu doma a tedy navrhuji čtvrtek. Nedohodneme se a řekne mi, ať si materiál vyzvednu do pondělí 10/7. To je bohužel opět nereálné pro mne, proto telefonicky dohaduji montáž na 10/7.
10/7 - p. Kafka komunikuje, že se opozdí. Vycházím mu vstříc, že může přijet později a složit. Bohužel odepisuje, že nestihne složit a tedy jestli by mohl pouze vyložit a montáž ve čtvrtek/pátek 13-14/7. Bohužel nemám místo, kde by materiál mohl ležet. Dohadujeme termín 17/7.
17/7 - p. Kafka píše, že dorazí později. Potvrzuji, že není problém. Nakonec nedá už vědět a nedojede.
18/7 - žádám mailem o ceny materiálu včetně faktur, abychom se mohli vyrovnat. Bez reakce.
25/7 - žádám mailem o ceny materiálu včetně faktur, abychom se mohli vyrovnat.
6/8 - žádám mailem o ceny materiálu včetně faktur, abychom se mohli vyrovnat a nabízím ještě variantu montáže jednodušších částí nábytku. Tak, aby to nezabralo moc času. Domlouváme termín 17/8.
17/8 - p. Kafka nedá vědět a nedojede.
21/8 - opět žádám o fakturu za materiály. 30/8 p. Kafka odpovídá a slibuje, že zašle.
31/8 - pošle cenu (bez faktur) materiálu 59 000,-.
4/9 - odpovídám, s tím, že nesouhlasím s jednou položkou, která jde za subdodavatele. A tedy, že počítám s cenou materiálu 55 000,-. Ptám se, kdy může materiály dopravit. Bez reakce.
6/9 - připomínám se. Bez reakce.
12/9 - připomínám se. Bez reakce.
Pokud jste to dočetli až sem, tak gratuluji. Já osobně moc nevěřím, že materiály nebo zbytek zálohy někdy uvidím a podobně jako ostatní budu řešit právní cestou. Nejsem ještě připraven p. Kafku nazvat podvodníkem, ale každopádně s někým tak nespolehlivým a neschopným komunikovat jsem doposud neměl tu čest.
p. Kafko, pokud toto budete číst, myslím (ostatně jak je vidět z časové osy výše), že jsem Vám prokázal velkou dávku trpělivosti. Osobně mne mrzí, že to muselo zajít až sem.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.