Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobry den, rad bych poptal nabytek na miru: kuchyn, 3 skrine, 1 knihovna, pohovka, 2x police na WC, 2x dvirka do niky, stul, lavice. Vse dubova dyha, pripadne sparovka (stul, lavice, pracovni deska v kuchyni), vnitrek skrini a kuchyne lamino. Podrobne nakresy v prilozenych souborech. Realizace Praha 8, idealne v prvnim kvartalu 2023. Termin i rozpocet mozne k jednani, jsemsi vedom rozsahu zakazky. Dekuji za nabidky.
Hodnocení práce zákazníkem:
S panem truhlarem jsme se dohodli na zakazce v prosinci 2022. Slo o vcelku velkou zakazku: kuchyne, 3 skrine, knihovna, pohovka, 2 policky, 2 komody, stul, TV police, oblozeni oken, oblozeni zdi drevem. Smluvne jsme si dohodli termin dokonceni praci na konec kvetna 2023. V breznu 2024, tedy 15 mesicu od podpisu smlouvy a temer rok po planovanem dokonceni zakazky,jsem od smlouvy odstoupil, protoze za tu dobu pan truhlar temer nic nedodal. Je pravda, ze pan Valehrach mel cca 3 mesice zdravotni problemy, za ktere samozrejme nemohl a mam pro takove veci pochopeni. Nicmene to nevysvetluje, ze za temer rok a pul zakazku nedokoncil.
Ke kvalite prace toho moc rict nemohu, protoze pan truhlar dodal jen cast korpusu, zadna dvirka ci vyrobky z masivu. Mam ale podobnou zkusenost jako i v jine recenzi zde na Nejremeslnicich, kdy se pan Valehrach nedrzel vykresu od architekta a radu veci udelal bez konzultace jinak. Po upozorneni uznal chybu, vec predelal, ale opet jinak, nez jsme se dohodli - toto se opakovalo nekolikrat. Dale pan truhlar v nekolika pripadech volil jine dily a materialy, nez ktere byly v nakresech (rohove pojezdy v kuchyni, sololit misto drevotrisky,…). Vyrezy na elektricke zasuvky v DTD deskach byly krive. Korpusy byly sesroubovany vruty, nikoliv konfirmaty (dle vyjadreni jinych truhlaru je konfirmat standardni reseni). Zaroven ale musim uznat, ze se k dilcim vecem pan Valehrach snazil postavit konstruktivne, napr. nekolikrat vzorkoval uchytku, nez jsme nasli idealni reseni.
Na svem webu ma pan Valehrach tuto pasaz:
“…základem je komunikace
Dobrá komunikace předchází problémům a když už vzniknou, dokáže je řešit. Proto komunikace se zákazníkem patří k našim základním hodnotám. My neděláme "mrtvé brouky" - zvedáme telefony, reagujeme na emaily, domlouváme se, řešíme problémy, zkrátka komunikujeme... “
Bohuzel, moje zkusenost s komunikaci pana Valehracha je presne opacna. Komunikoval bezproblemove pouze do doby, nez jsme podepsali smlouvu. Pak se styl komunikace velice zmenil a byl zdrojem velike frustrace: opakovane nedodrzeni terminu na dodani dilcich veci, stale opakovani od pana truhlare, ze “pristi tyden”, neodpovidani na emaily, nekonecne urgence. Po odstoupeni od smlouvy mi pan truhlar splacel zalohu (opet, po opakovanych urgencich a nedodrzeni dohodnutych terminu na splatky) cca 4 mesice, pricemz cast penez mi dluzi dodnes.
Pan Valehrach je vstricny a mily clovek a preji mu jen vse dobre. Chapu, ze se mu seslo vice veci najednou (zminene zdravotni problemy, odchod zamestnancu), coz se muze stat komukoliv. Nicmene svym pristupem k zakazce a vzniklym problemum a predevsim spatnou komunikaci nechal celou vec zajit do zbytecneho extremu, cimz me jako zakaznika velice poskodil. Musel jsem poptat truhlarnu novou, coz oddalilo me stehovani o minimalne pul roku a vygenerovalo naklady v radu stovek tisic korun. Vice jak rok mam nakoupene spotrebice, kde prichazim o velkou cast zaruky, aniz bych spotrebice byt jednou pouzil.Více...
Ke kvalite prace toho moc rict nemohu, protoze pan truhlar dodal jen cast korpusu, zadna dvirka ci vyrobky z masivu. Mam ale podobnou zkusenost jako i v jine recenzi zde na Nejremeslnicich, kdy se pan Valehrach nedrzel vykresu od architekta a radu veci udelal bez konzultace jinak. Po upozorneni uznal chybu, vec predelal, ale opet jinak, nez jsme se dohodli - toto se opakovalo nekolikrat. Dale pan truhlar v nekolika pripadech volil jine dily a materialy, nez ktere byly v nakresech (rohove pojezdy v kuchyni, sololit misto drevotrisky,…). Vyrezy na elektricke zasuvky v DTD deskach byly krive. Korpusy byly sesroubovany vruty, nikoliv konfirmaty (dle vyjadreni jinych truhlaru je konfirmat standardni reseni). Zaroven ale musim uznat, ze se k dilcim vecem pan Valehrach snazil postavit konstruktivne, napr. nekolikrat vzorkoval uchytku, nez jsme nasli idealni reseni.
Na svem webu ma pan Valehrach tuto pasaz:
“…základem je komunikace
Dobrá komunikace předchází problémům a když už vzniknou, dokáže je řešit. Proto komunikace se zákazníkem patří k našim základním hodnotám. My neděláme "mrtvé brouky" - zvedáme telefony, reagujeme na emaily, domlouváme se, řešíme problémy, zkrátka komunikujeme... “
Bohuzel, moje zkusenost s komunikaci pana Valehracha je presne opacna. Komunikoval bezproblemove pouze do doby, nez jsme podepsali smlouvu. Pak se styl komunikace velice zmenil a byl zdrojem velike frustrace: opakovane nedodrzeni terminu na dodani dilcich veci, stale opakovani od pana truhlare, ze “pristi tyden”, neodpovidani na emaily, nekonecne urgence. Po odstoupeni od smlouvy mi pan truhlar splacel zalohu (opet, po opakovanych urgencich a nedodrzeni dohodnutych terminu na splatky) cca 4 mesice, pricemz cast penez mi dluzi dodnes.
Pan Valehrach je vstricny a mily clovek a preji mu jen vse dobre. Chapu, ze se mu seslo vice veci najednou (zminene zdravotni problemy, odchod zamestnancu), coz se muze stat komukoliv. Nicmene svym pristupem k zakazce a vzniklym problemum a predevsim spatnou komunikaci nechal celou vec zajit do zbytecneho extremu, cimz me jako zakaznika velice poskodil. Musel jsem poptat truhlarnu novou, coz oddalilo me stehovani o minimalne pul roku a vygenerovalo naklady v radu stovek tisic korun. Vice jak rok mam nakoupene spotrebice, kde prichazim o velkou cast zaruky, aniz bych spotrebice byt jednou pouzil.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.