Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Potřebuji provést výměnu kotle Junkers Eurostar ZWE 24-3 MFK (do provozu uveden asi 1999) za nový (výběr značky a typu nového kotle po domluvě). Kotel je umístěn v bytě (v komoře-kotelně - půdorys 120 x 80cm). Odvod spalin je z kotle veden přes vedlejší místnost (WC - půdorys 140 x 80 cm) do komínového tělesa situovaného nad WC. Vodorovná částroury pro odvod spalin je dlouhá 2 metry. Vlastní komín je dlouhý (vysoký) max. asi 5 metrů. V prostoru WC bude nutné v rámci zakázky realizovat odvod kondenzátu - tedy související instalatérské či zednické práce.
Foto 01-07: situace v kotelně
Foto 08-09: situace na WCVíce...
Foto 01-07: situace v kotelně
Foto 08-09: situace na WCVíce...
Hodnocení práce zákazníkem:
S “první” částí realizace zakázky, tou důležitější, tedy s výměnou kotle a jeho uvedením do provozu, jsem byl spokojen. Vše proběhlo podle domluvy. Úvodní i následná komunikace neměla vadu, pan Šikula ochotně zodpověděl všechny mé otázky. Potvrdilo se tak to, co o jeho firmě referují obvykle zákazníci na tomto webu. Slušnost, vstřícnost, ochota, komunikativnost.
Počáteční technické problémy v podobě nefunkčníhouzávěru vody v bytě pánové vyřešili tak, aby nic nebránilo realizaci zakázky. Příslušný kohout vyměnili. I to beru jako další plus do celkového výborného hodnocení.
Průběh domlouvání i realizace zakázky byl hladký - tak abych jako zákazník nemusel “nic řešit”. Pan Šikula se po třech dnech od prvního telefonátu přijel podívat na místo realizace. Domluvili jsme podrobnosti. V dalších dnech mi telefonicky zodpověděl doplňující otázky týkající se zakázky, také formy úhrady a rovněž vyřízení dotace, která je důležitou součástí celé zakázky, jelikož by měla ušetřit nemalou částku. Mailem jsem obdržel smlouvu a následně uhradil zálohu ve výši asi 80 procent celkové částky. Nato jsme si potvrdili již dříve domluvený termín realizace zakázky. K mému potěšení byl velmi brzký. Ten tedy nakonec nemohl být dodržen z technických důvodů (výměna kohoutu uzávěru vody - viz zmínka výše). Domluvili jsme tedy nový termín o 10 dní později.
To už vše klaplo. Během několika hodin pánové provedli demontáž starého a instalaci nového kotle Immergass včetně odkouření v délce asi 8 metrů. Dostal jsem instrukce pro jeho obsluhu, která je velmi intuitivní a pro laika srozumitelná a v hotovosti doplatil zbývající část ceny stanovené ve smlouvě.
Dále jsme domluvili termín revize kotle a nakonec i průběh toho, jak se bude vyřizovat žádost o dotaci, kterou pan Šikula podává za zákazníka jako bonus k nabízeným službám.
Proces podání žádosti a jejího vyřízení je zdlouhavý a do finále se dostane údajně na podzim příštího roku. To, zda budu i s touto druhou částí realizace zakázky spokojen, a získám zpět příslušný obnos z dotačního programu, se tedy teprve ukáže. Vzhledem k letitým zkušenostem pana Šikuly s vyřizováním dotací předpokládám, že i toto proběhne úspěšně.
Zakázka byla realizována za cenu cca 60 tisíc Kč, čímž byly s mírnou rezervou splněny smluvní podmínky.Více...
Počáteční technické problémy v podobě nefunkčníhouzávěru vody v bytě pánové vyřešili tak, aby nic nebránilo realizaci zakázky. Příslušný kohout vyměnili. I to beru jako další plus do celkového výborného hodnocení.
Průběh domlouvání i realizace zakázky byl hladký - tak abych jako zákazník nemusel “nic řešit”. Pan Šikula se po třech dnech od prvního telefonátu přijel podívat na místo realizace. Domluvili jsme podrobnosti. V dalších dnech mi telefonicky zodpověděl doplňující otázky týkající se zakázky, také formy úhrady a rovněž vyřízení dotace, která je důležitou součástí celé zakázky, jelikož by měla ušetřit nemalou částku. Mailem jsem obdržel smlouvu a následně uhradil zálohu ve výši asi 80 procent celkové částky. Nato jsme si potvrdili již dříve domluvený termín realizace zakázky. K mému potěšení byl velmi brzký. Ten tedy nakonec nemohl být dodržen z technických důvodů (výměna kohoutu uzávěru vody - viz zmínka výše). Domluvili jsme tedy nový termín o 10 dní později.
To už vše klaplo. Během několika hodin pánové provedli demontáž starého a instalaci nového kotle Immergass včetně odkouření v délce asi 8 metrů. Dostal jsem instrukce pro jeho obsluhu, která je velmi intuitivní a pro laika srozumitelná a v hotovosti doplatil zbývající část ceny stanovené ve smlouvě.
Dále jsme domluvili termín revize kotle a nakonec i průběh toho, jak se bude vyřizovat žádost o dotaci, kterou pan Šikula podává za zákazníka jako bonus k nabízeným službám.
Proces podání žádosti a jejího vyřízení je zdlouhavý a do finále se dostane údajně na podzim příštího roku. To, zda budu i s touto druhou částí realizace zakázky spokojen, a získám zpět příslušný obnos z dotačního programu, se tedy teprve ukáže. Vzhledem k letitým zkušenostem pana Šikuly s vyřizováním dotací předpokládám, že i toto proběhne úspěšně.
Zakázka byla realizována za cenu cca 60 tisíc Kč, čímž byly s mírnou rezervou splněny smluvní podmínky.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.