Dobrý den,
v termínu 21. nebo. 22. 7. bychom potřebovali zajistit stěhování z Prahy - Hostivaře do Českého Brodu. Rozsah stěhovaných věcí: Většina v příloze, navíc ještě: Postel - jednolůžko, pračka 60x40x85 cm, malá knihovna a cca 25 krabic zabalených věcí.
Hlavním nedostatkem bylo, že i přes předchozí obhlídku dojeli v den stěhování autem po jehož kompletním naplnění zbyly v původním bytě věci, které následně naplnily ještě 4x pick-up.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Vážený pane Čada, to co píšete, nemůžete myslet vážně. Při naší prohlídce jsme se domluvili tak, že naložime vše, co se dá vmístit, nikoliv, že bude byt prázdný a že vám ho snad ještě vyluxujeme..Šlo převážně o objemný nábytek, jestli si dobře vzpomínám a sám jste řekl, že si drobnosti odvezete sám a my přes veškerou snahu při skládání vozu a využití každého cm2 ještě od vás dostaneme takových zbytečných slov, že píšete takové nepravdivé informace? Za nás byla práce odvedená na 100% a ještě jsme dodrželi cenu dle původního odhadu. Větší vůz jsme vám nabízeli též, ale vyšší cenu jste nechtěli platit, proto jsme zvolili variantu, na které jsme se oba shodli. Pokud dnes nemáte příznivý den, že musíte psát až po třech měsících taková špatná slova, je mi vás líto,.ale po dokončení práce si pamatuji, jak nám vaši rodiče, které jsme v podstatě stěhovali poděkovali a vybrali si právě nás, že byli s naší odvedenou prací spokojeni. Tým Stěhování GMS.