100 ks vizitek
Varuji tímto ostatní, velmi nesolidní jednání ((((Více...
Litujeme, že došlo k nedorozumění, kvůli kterým musela zákaznice čekat na zlevněné vizitky déle, než bylo obvyklé. Došlo ke dvěma problémům, konkrétně zákaznice udělala chybu při vyplnění slevového kuponu a tak jí systém nabídl standardní cenu (nezlevněné vizitky skutečně posíláme do druhého pracovního dne, zlevněné ale do týdne, protože jdou přes Českou poštu, nikoli přes kurýrní službu). Druhým problémem bylo neúplně vyplněné jméno (zákaznice měla titul, křestní jméno a dvě dlouhá příjmení, takže její jméno se do šablony nevešlo). Museli jsme s grafikem upravit danou šablonu. Z toho důvodu došlo k dalšímu zpoždění. Za oba problémy se omlouváme. Chyby, které se staly na naší straně, jsme opravili tak, aby se už nemohly opakovat. Zákaznice už své vizitky má, spolu s odškodněním v podobě slevového kuponu na příští objednávku. Jsme rádi, že se tak mohla přidat ke stovkým spokojeným zákazníkům a zákaznicím z celé ČR. Už jsme poděkovali, a děkujeme i touto cestou, za to, že nám pomohla odstranit chybičky, které jsme nepředvídali.