- Hloubka: 60 cm
- Šířka: 110 cm
- Výška: max 222 cm (zkosení)
Korpus:
- Tloušťka: 2 cm
- Lesklá bílá čela (Thermopal, SPAN SE2(01) bílá) s průhlednými lesklými 3D hranami (viz obrázek 2-hrana-a-korpus.png)
- Skryté (vnitřní) části a sokl z běžné desky (LTD - W980 ST2 Platinově bílá)
Levá část:
- Jedna dvířka od soklu až nahoru
- Žádné police
Prostřední část:
- Spodní část má dvířka a dvavnitřní výsuvy Blum TANDEMBOX antaro (viz výkres - výsuv 1 a 2)
- Horní část nemá žádná dvířka a slouží pro zakrytí elektro krabic pro osvětlení. Tato část je přístupná ze spodní části přes přišroubovanou desku.
Pravá část:
- Skládá se ze dvou šuplíků (tři výsuvy celkem)
- Horní šuplík má oddělené čelo od spodního (viz výkres - výsuv 3a)
- Spodní šuplík se skládá ze dvou výsuvů (viz výkres - výsuv 3a a 3b) a mají společné čelo
Ostatní:
- Nacvakávací sokl s gumovou tesnici manžetou
- Např. https://www.kovaninabytkove.cz/p/tesnici-lista-soklu-transparentni-profil-3-m
- Madla a vnitřní příslušenství (držáky) nejsou součástí poptávkyVíce...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, za spoždění které jsem dopředu oznámil se velmi omlouvám. Nicméně mě trochu zaráží, že z 15 dnů spoždění ( poslední týden už byla skříň používaná) se stalo několik měsíců. Za těchto 15 dní spoždění klient samozřejmě dostal slevu z doplatku podle smluvních podmínek které jsme podepsali obě strany. Co se komunikace týče. Bohužel jak všem klientům vysvětluji nemohu být nonstop na telefonu. Bohužel pracuji rukama. Pokud nereaguji dá se mi zanechat zpráva nebo email jak píšu už ve svých kontaktech. Doba montáže si vyžádala 2 dny vzhledem k atyp. nábytku který byl přístupný z více stran. Další 1,5 hodiny práce do 3. dne vzniklo výměnou dvířek jelikož je klient nechtěl otevírat zleva, ale zprava. To u nábytku na míru tak bohužel je. Detaily bychom rádi odstranili kdyby na ně klient poukázal. Vzhledem k tomu, že klient na místě neřekl o těchto detailech ani slovo. Dále nic nenapsal do předávacího protokolu a ani nic nezmínil v komunikaci přes tel. nebo email tak jsme považovali Dílo jako hotové i s detaily. Bohužel se může stát, že není něco v pořádku co nám přijde ok. Od toho je super normální domluva a na vyžádání se detaily opraví stejně tak jako výměna dvířek která proběhla. Pokud klient mlčí do chvíle než píše referenci tak s tím bohužel nemohu nic udělat ani když chci. Hezký de přeji, Kafka