V bytě jsou nyní staré hliníkové rozvody a začínají nás zlobit zásuvky, proto bychom je potřebovali co nejdříve vyměnit za měděné. Byt má 43m2 (cca 6x7m), 9 zásuvek, 6 světel. Plánek bytu je v příloze (červeně je označeno umístění zásuvek). V kuchyni je elektrický sporák.
Vysekat staré rozvodya další zednické práce zvládneme svépomocí, potřebujeme tedy jen materiál, natáhnout nové kabely, dát nové zásuvky, nové pojistky a pravděpodobně i novou rozvodnou skříň.
Prioritou jsou čas a peníze - potřebujeme to co nejrychleji a za rozumnou cenu.
Děkujeme za nabídkyVíce...
1. nechodil včas - přicházel pravidelně o půl hodiny až hodinu později, než bylo domluveno. Ano, je to častý nešvar řemeslníků, ale během rekonstrukce bytu jsme se setkávali s více řemeslníky a pan Vávra v pozdních příchodech suverénně vedl.
2. zmatkoval, často tovypadalo, že vlastně neví, co dělá a jen to "zkouší" - často po zapojení zásuvek/světel dlouho zjišťoval, proč to nefunguje a jednou nám dokonce zbytečně odplomboval nové "hodiny" jen proto, že si neověřil, kde je problém.
3. i přes opakované vysvětlování, že s realizací spěcháme, neboť jsme si kvůli ní vzali neplacenou dovolenou, nám pan Vávra na konci dne klidně oznámil, že zítra nemůže přijít, protože má domluveného jiného zákazníka (kterého si jen tak mimochodem domluvil během téhož dne, i když věděl, že svou práci nestihne dokončit).
4. nedotahoval detaily - např. některé kryty zásuvek nedoléhají na krabičku - viz obrázek. Když jsem ho na tento fakt upozornila, zkusil krabičku přešroubovat, ale když to nepomohlo, nesnažil se s tím udělat něco dál, kryt stále nedoléhá a při odpojování spotřebiče má člověk pocit, že se utrhne.
5. revizí jsme prošli až na třetí pokus, neboť při první kontrole byly špatně zapojeny jističe (zapojení nesplňovalo normu) a podruhé nefungoval chránič (což teoreticky mohla být výrobní vada).
Abych ale nebyla jen kritická, musím dodat, že cena odpovídala dohodnuté ceně (a to i přes dodatečné opravy), pan Vávra byl ochotný, vše se nám snažil vysvětlit (proč to musí být tak a ne jinak) a uklízel po sobě.
Závěr: realizace dopadla úspěšně, máme schválenou revizi, ALE... přeci jen tu bylo několik nedostatků, kvůli kterým bych pro příště volila někoho jiného.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Bod 1. Elektroinstalace v bytě je jen špičkou ledovce, takže spoustu počinů je i mimo byt, kde se odehrává elektroinstalace. Bod 2. 50 % elektroinstalace je zapojování a zkoušení, druhá polovina je tahání a sádrování či trubkování. Bod 3. Původní termín měl být jindy a to ještě o den či dva déle, jak bylo určeno. Jiný zákazníci se neptaj co se zrovna stalo, prostě komunikuji. Bod 4. Reklamace - předělat, na křivo je jen strojek. Bod 5. Je dokázáno, že u chrániče byla výrobní vada. Bod 6. Jak už jsem se zmínil, důležitá je komunikace. Každopádně rychlost je na úkor kvality, takže cena vyplývající z rozpočtu, by měla být i konečná, ikdyž se zakázka pozdrží, zvlášť když podnájemce spěchá na dovolenou. Moji kolegové - konkurence, dělají jen kuchyň za 2 - 3 dny, takže je nesmysl zvládnout celý byt za stejnou dobu.