AKTUALIZACE 2: tak jsme bohužel museli řešit další reklamaci - přidání přístupu k sifonu u vany kvůli zatékání vany. Něco, co jsme komunikovali hned na začátku, že asi bude problém, že přístup k vaně: není udělaný. Vybouraní přístupu byla záležitost na 8 dní (kdy nebylo možné používat vanu) a až po několika urgencích. Zasilikovaný vstup u vany není hotový ani po 4 měsících a opakovaných urgencích. Paní Simerská, se kterou se bohužel toto vše domlouvá, vždy něco slíbí a termíny nedodrží a na telefon, SMS, email nereaguje. Takže trvá moje doporučení - ruce pryč.
AKTUALIZACE: Maximálně NEdoporučuji tuto firmu! Vyřizování reklamace trvalo přes rok a nakonec řekli, že to reklamace není a chtějí zaplatit práci. Řeší to vydíráním, kdy v polovině práce přestali a nechali byt bez záchodu. Ruce pryč! Nakonec tedy záchod zpět osadili "za své", ale s tím, že nám ruší záruku na instalatérské práce. Celé kvůli tomu, že máme údajně špatně udělanou stoupačku (což ale mělo být patrné už v době rekonstrukce)...rozhodně doporučuji opatrnost.
Zadali jsme kompletní rekonstrukci bytu v panelovém domě, 3+1 88 m2. Rekonstrukce zahrnovala kompletní výměnu jádra: nová koupelna, WC vč. všech rozvodů vody a odpadu, pokládky obkladů a dlažby a instalace zařizovacích předmětů (závěsné WC, vana, umyvadlová skříňka, další skříňka, topení atd.), dále kompletně novou elektroinstalaci, nivelace a pokládání nové podlahy, oškrabání, štukování a malování zdí, výměna všech dveří vč. vstupních dveří a nátěr topení. Rekonstrukce zahrnovala i přípravu na instalaci kuchyně: nová plynová přípojka, příprava na digestoř, rozvody vody a odpadu a pokládka obkladů mezi kuchyňskou linku.Více...
Toto hodnocení píšu především pro lidi, kteří se nachází v situaci, jako jsme byli my: bylo to pro nás poprvé, kdy jsme prováděli jakýkoli typ rekonstrukce a rovnou se jednalo o kompletní rekonstrukci.
V případě, že jste podobně nezkušený/á, jako já, moje doporučení je:
1) dobře as předstihem si rozmyslet, co přesně chcete a ujasnit si to i s firmou; můžete mít odlišné představy o tom, co považujete za standard Vy a co je standard pro řemeslníka. Mít projektovou dokumentaci je plus. 2) dopředu si zjistěte cenu zařizovacích předmětů, příp. obkladových materiálů apod., které byste chtěli použít - a to včetně toho, že si s firmou ověříte, s jakým materiálem se počítá v navrhovaném rozpočtu.
3) včas a správně zvolit firmu - za nás můžeme každopádně doporučit firmu Vrátný Group - rekonstrukce byla na klíč, tudíž jsme nemuseli řešit návaznosti prací jednotlivých řemeslníků a vše proběhlo v deklarovaném čase.
Chtěli bychom tedy firmě Vrátný Group a stavbyvedoucímu panu Soukupovi určitě poděkovat - rekonstrukce je velmi vydařená a proběhla v domluveném termínu - a to i navzdory neočekávané situaci způsobené koronavirovou krizí - a víceméně i v domluveném rozpočtu. Občas nám přišlo, že v rámci firmy trochu vázla komunikace, což přidělalo oběma stranám práci navíc, ale komunikace s panem Soukupem byla výborná - reagoval velmi promptně a vždy se dalo s ním domluvit a vyšel nám vstříc, jak to bylo možné, takže vše dospělo ke zdárnému konci. A nám se teď díky tomu krásně bydlí a byt nám všichni moc chválí :)Více...
Vážený pane Vlachu, Vaše drzost a pomluvy směřující k mé osobě, již překročila všechny meze. Pokud máte potřebu se veřejně zviditelnit a máte zřejmě i lepší pocit a cítíte se být zajímavý, když si tady postěžujete, prosím, máte na to právo. Jen co je moc, to je moc... tak tedy pro všechny, kteří tyto nesmyslné reference od pana Vlacha čtou, ráda vysvětlím, jak to doopravdy je: To, že jste neměl revizní dvířka pod vanou, nebyla moje vina (rekonstrukci řídil jiný člověk, ne já). To, že jste si ucpal odpad u vany nechutnou špínou, nebyla moje vina (nahlášeno po skoro 5 letech od dokončení rekonstrukce - sifon absolutně nečištěný a bez údržby) To, že dělník nemohl do bytu v den, kdy jsme měli první volný termín, protože v bytě měli roupy, není moje vina. To, že já odpad opravit neumím, omlouvám se, nejsem instalatér. Kdybych to uměla, jela bych k Vám hned po prvním kontaktování. Bohužel nemohu za to, že všichni měli jinou práci mimo Prahu a ten, kdo slíbil, že přijede, nepřijel.... Takže pokud chcete pomlouvat, pomlouvejte, ale někoho jiného, třeba Vaše nájemníky?! Proto prosím, buďte tak laskavý a nepomlouvejte tady mě. Dělala jsem pro vyřešení mechanického poškození sifonu Vaší vinou maximum. Vše bylo vyřešeno jak nejrychleji to šlo. Simerská