Dobrý den, potřebuji vytapetovat vstupní chodbu bytu(jedná se zhruba o 9m2 plochy, jsou tam 3 dveře.Bude se tapetovat přetíratelnýma tapetama bílé barvy, na jedné straně vliesová pruhovaná tapeta, je to byt v paneláku, v Praze Řepích. Termín: 12.-17.3. kdykoliv po domluvě
tapety ani po třech dnech nejsou hladké, jsou silně vrásčité(zřejmě použitím velkého množství lepidla), okolo dveří byla tapeta špatně vystřižena, takže byl vidět původní nátěr. S realizací nejsem spokojena, část tapet jsem musela strhnout, termín a cena dodrženy.Nakonec jsem se rozhodla pro jinou úpravu stěny.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, dovoluji si reagovat na Vaše hodnocení. Nikde ve Vašem hodnocení neuvádíte proč je skutečná cena vyšší než dohodnutá - nikde ani zmínka o malování stropu, které jsem provedl nad rámec domluvené zakázky a které jsem provedl prakticky zadarmo. Nikde také neuvádíte, že z původních 9m2 tapet se tapetovalo čtverečních metrů minimálně 14. Opět bez navýšení ceny. Dále ve Vašem hodnocení neuvádíte, že se tapetování skládalo z lepení dvou druhů tapet a problém vznikl pouze u jednoho druhu tapet. Na místě a později i s Vaším mužem jsme se shodli na tom, že na vině jsou nekvalitní tapety. Vzhledem k tomu, že jste tapety a lepidlo dodávala Vy, nemohu nést odpovědnost za to, že byl materiál nekvalitní. Množství lepidla bylo zcela v pořádku a naprosto stejné jako u prvního druhu tapet, kde žádný problém nevznikl. Okolo dveří byla tapeta nalepena naprosto standardně, ale ano - jinak než původní tapeta, ale asi každý řemeslník, který se zabývá tapetováním, Vám potvrdí, že se vliesové tapety okolo dveřních zárubní neohýbají... Celou, jistě nepříjemnou situaci, která nevznikla mojí vinou, jsem byl připraven řešit a již jsem měl s Vaším mužem domluvený předběžný termín opravy a přesný postup řešení problému. Vy místo toho píšete nekorektní a neobjektivní hodnocení. Dnes, v pátek 15.3. v cca 17.hodin uplyne od instalace tapet přesně 48hodin(to mohu doložit dokladem o provedení práce i zcela čitelným zápisem ve svém diáři) - Vy přesto píšete, že nejsou tapety ani po třech dnech hladké. Ať si každý z výše uvedeného udělá obrázek, kdo zde podává nepravdivé informace. Dále si zde dovoluji uvést mou reakci na Vámi udělené hvězdičky: - Kvalita výsledku (uděleno hodnocení 2 z 5) - Ano, kvalita výsledku tomuto hodnocení odpovídá, jak již bylo uvedeno výše, vzhledem ke kvalitě dodaného materiálu to asi jinak dopadnout nemohlo. - Poměr cena/výkon (2 z 5) - Pomineme-li nekvalitní materiál, myslím, že vymalování stropu a tapetování cca 14m2 za 1.000,- vč.(práce, doprava, DPH) je cena více než slušná. - Úroveň jednání (3 z 5) - Od samého začátku probíhalo naše jednání a komunikace bez sebemenšího problému. I po vzniku problému jsem ochotně komunikoval a navrhl řešení a domluvili jsme se na termínu návštěvy a řešení problému. Chápu, že s výsledkem práce nejste spokojena, ale proč se to odráží na hodnocení úrovně jednání dost dobře nechápu. Pevně věřím, že si případní čtenáři a zájemci o mé služby přečtou i mé ostatní reference a to zejména ty z tapetování a nebudou posuzovat mé služby podle Vašeho neobjektivního hodnocení. S pozdravem Jan Diviš