Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Nátěr dvoukřídlých interiérových dveří od vestavěného šatníku.
Hodnocení práce zákazníkem:
Před měsícem pan Ferenc projevil zájem o zakázku nátěru dveří. Po telefonu jsme se domluvili na realizaci ten samý týden v pátek. Zařídil jsem si volno v práci a ráno čekal na návštěvu řemeslníka. Marně. Namísto toho mi přišla SMS zpráva s omluvou , že má poruchu na voze. Jasně, to se může stát. Pan Ferenc přislíbil, že se ozveohledně nového termínu. To se však nestalo. Kontaktoval jsem ho tedy sám. Domluvili jsme se na novém termínu o dva týdny déle. Zařídil jsem si znovu volno a znovu zbytečně. Ráno dorazila namísto řemeslníka sms zpráva a opět se jednalo o poruchu vozu. Neuvěřitelná smůla! Znovu ujišťování že se určitě ozve a domluvíme nový termín, ale stejně jako předtím, žádná iniciativa ze strany "slibotechny" pana Ference se nekonala. Dnes jsou to dva týdny. Rozhodně nedoporučuji!!! Rád bych ještě podotknul, že jsem přistoupil na všechny podmínky zmíněného řemeslníka včetně jím stanovené ceny a udělal vše pro zdárnou realizaci zakázky. Promrhal jsem zbytečně dva dny dovolené a odměnou mi byli jen sliby, historky a nezájem člověka, který nemá ani odvahu zavolat a posílá smyšlené SMS.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.