Zadáním byla oprava střechy bytového domu, výměna prasklých tašek, výměna prorezlého oplechování. Při ústní dohodě jsme se domluvili na celkové kontrole střechy a na výměně všech hřebenáčů. Což nám také firma nacenila a bylo následně objednáno.
Firma naceňuje věci, které pak neprovede, ale vyfakturuje je.
(V našem případě třeba nacenění oplechování hliníkem provedení z pozinku - faktura, ale na hliník, vůbec neinstalovaný ale fakturovaný větrací pás hřebene.)
Při reklamaci pak mají tendeci vymýšlet vícepráce, kterými by ospravedlnili položky, kteréneprovedeli. (např. museli jsme odmotovat a přimontovat hromosvod z hřebenáčů - nicméně toto již bylo jasné při obhlídce, ).
Podal jsem reklamaci mailem. Bylo mě předáno číslo na subdodavatele, že to opraví. Ze začátku to vypadalo nadějně jednou se i zastavil. Říkal, že už má změřený plech. Pak se vymlouval na vytíženost a na konci přestal zvedat telefon úplně. Poté jsem tedy odeslal doporučený dopis. Na ten reagovali těsně před koncem lhůty s nabídkou odstranění závad do měsíce. V den této lhůty jsem proto volal, jak to vidí, ozvali se mi za 2 hodiny s tím, že už je to již opravené. Dnes jsem to šel zkontrolovat. Všechno zůstalo, tak jak jsem to ad hoc opravil sám...
Zavolal jsem tedy člověku podepsané pod reklamací s tím, že mi lhal. Nařčení ze lži se mu vůbec nelíbilo (s tím, že jen předal informaci od klempíře). Není si vědom, že když jedná za firmu měl by prezentovat jen ověřené informace a pravdivé inromace. Prozatím po půl roce od prvního oznámení vad stále není dořešeno.
Firma předčila naprosto mé očekávání v negativním slova smyslu. Mohu vřele nedoporučit, tedy pokud nemáte právnické vzdělání a nechcete je vytrestat i za mě :)
Více...