Poptávám opravu podlahových lišt o celkové délce cca 3 m (náhradní lišty zajištěny), opravu spár podlahových lišt o celkové délce cca 30 m.
Bohužel bylo nutné řemeslníka pozvat na opravu opravy. Pomyslným vrcholem bylo přibití lišty do plastové konstrukce dveří (byť bylo opakovaně zdůrazněno, že se tato konkrétní lišta přibíjet nemá).
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, mrzí mě vaše stížnost, ale podle popisu kolegy, který to dělal a mluvil jsem s ním, nebyly na místě dobré možnosti uchycení, tak přichycení lepidlem zajistil ještě hřebíky a plast nepraskl, kromě toho jste prý nebyl nespokojen po dokončení práce, jinak by to provedl abyste byl spokojen. Pokud ano, proč jste nezavolal nebo nenapsal přímo mě, když jste věděl, že jsme spolu komunikovali? A proč až pod 2 měsících? Ale stejně i tak jste mohl samozřejmě zavolat a řešili bychom to, tak jak to děláme vždy a řemeslníci se na místo vracejí pokud je nějaký problém, ale jaký má toto smysl pro obě strany? Nevím o žádné negativní referenci zde, která by nebyla zodpovězena, vždy se to snažíme vyřešit aby byl zákazník spokojený. S pozdravem Marek Liba.