Potřebuji zrenovovat jeden radiátor a přívodní trubky v paneláku.
Je nutné provést broušení, nebo pískování a nastříkání barvou. V bytě ještě není podlaha ani štuk na stěně, takže nemusí jít o čistou práci.
Termín dle dohody.
Nebylo provedeno dostatečné broušení a ošetření základním antikorozním nástřikem, takže ještě to odpoledne se přes nátěr dostala ven rez.
Nebyl použit nástřik jak bylo v popisu zakázky. Radiátor byl natřen štětcem a ještě k tomu velmi nekvalitně.
Nedotřená místa, štětina ze štětce ponechána na radiátoru, viditelně zaschlé stékající kapky barvy. Uvnitř radiátor nenatřen vůbec, ze zadu také ne.
Chtěl jsem vrátit všechnypeníze. Pán se nabídl, že dílo "opraví", to jsem odmítl, protože po takové práci již nemám důvěru v to, že najednou to půjde tak jak má. Z 1500 Kč mi bylo vrácenou 1000 Kč.
Pána jsem musel k vrácení urgovat a trvalo dva týdny, než mi peníze konečně vložil na účet.
Toto opravdu ne.
=== Doplnění na základě komentáře pana Ference ===
Nemyslíte si, že jako profesionál byste při přijmutí zakázky měl objednateli sdělit, že zakázku neprovedete požadovaným způsobem? S tím, že nástřik dle Vašeho názoru nejde ste přišel až po reklamaci. To je pozdě.
Pokud byste mi toto předem sdělil, tak bych zadal zakázku někomu jinému. Vy jste tak neučinil a svévolně si radiátor natřel.
Tomu, že nejde radiátor nalakovat ze zadu perfektně štětcem rozumím. Proto jsem to ani štětcem nechtěl, Zde ale i na ten štetec to bylo odbyté. Nejen ze zadu, ale i ze strany.
Proti splatnosti 14 dní nic nemám. Kdyby pán napsal, že mi do 14 dnů vrátí peníze a do této doby je vrátil, tak to bude v pořádku.
Pán si ale nastavil své termíny a ty nedodržel. Viz emailová komunikace:
10.9. Ferenc: V tom případě Vám ještě dnes zašlu částku ve výši 1 000,-Kč
18.9: Já: Stále jsem neobdržel své peníze. Kde je problém?
19.09 Ferenc: Zítra Vám to tam tam vložím. Omlouvám se za zpoždění.
24.9 Já: Peníze stále nemám na účtu.
25.9. Ferenc: Zdravím, omlouvám se. Dnes vloženo.
Nikoho nechci poškodit. Jen uvádím pravdu. Pan Ferenc by měl zvážit, zda se označovat za profesionála. Pak na sebe klade možná zbytečně velké nároky.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Takže pán důrazně nedoporučuje, musím se k poptávce vyjádřit ze své strany. V žádném případě nelze stříkat radiátor pokud je připevněn na. zeď. Pro provedení. nástřiku musí být radiátor řádně demontovaný. Na. to, že rez pronikla skrz lak tentýž den, jsem reagoval pohotově a ještě následující víkend jsem se nabídl, že práci řádně opravím, protože ani já sám netušil, že rez pronikne na povrch. Každopádně pokud radiátor není demontovaný, není šance ho zezadu perfektně nalakovat a pokud člověk bude zkoumat vždy najde kousek nenatřeného místa. Pro příště tedy lepší zařídit před lakováním demontáž. Cena díla byla stanovena na 1 500,-Kč. Z toho jsem dal pánovi slevu 1 000,-Kč. Částku 500,-Kč jsem si naúčtoval za práci, kterou jsem odvedl a za použitelný materiál, který jsem v bytě nechal. Splatnost 14 dní je v podnikání normální doba, pánovi byly řádně vráceny peníze, a ještě tentýž den mi dal negativní referenci, takže prostě čekal až mě bude moct poškodit. Jsem férový člověk a svoji práci se snažím dělat co nejvíc dobře, jsem profesionál a když se. vyskytne jakýkoliv problém snažím se ho vyřešit. Ale v tomto případě, to vážně nešlo.