Dobrý den,chtěla bych vymalovat začátkem ledna byt 2+1 48m
barvami Dulux.Zároveň bych po malování chtěla udělat úklid bytu,včetně mytí oken.Před malováním bych potřevobala dojít naměřit
prostory,abych věděla kolik je potřeba nakoupi barvy.
Při malování došlo k rozbití sprchové zástěny, kde firma tvrdila, že to byla má chyby, že byla špatně smontována.Díky firmě musí vše řešit s pojišťovnou a jelikož jsem byt kupovala a není znám přesný díl, musí objednat celou zástěnu znova.
Komplikace a peníze navíc,kteréfirma nehodlala kompentovat slevou na malovaní.Úklid napoprvé naprosto nevyhovují, udělána oprava a opět nebyl v pořádku.Např.neumyté vnitřní rolety,lustr od barvy,kliky také.
Firma neodpovídají ceně jakou požadují za malování a tak za úklid.NEDOPORUČUJI!!Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Malování bylo provedeno profesionálně,kvalitní barvou Jupol,odstíny si klientka vybrala sama a bylo jí vyhověno. Při předávání byla s malováním maximálně spokojena,bohužel během úklidu se ve sprchovém koutu uvolnilo jedno sklo z důvodu chybějící závěsné součástky tudíž mou vinou to celé spadlo na zem a v tom okamžiku začaly komplikace s klientkou. Danou situaci jsem začal řešit pomocí pojišťovny. Sehnal jsem dodavatele originál náhradního dílu,montéra, který daný díl vymění po vyplacení pojistné události.Bohužel klientka nebyla spokojena s mým přístupem a nehodlala čekat na vyplacení pojistné události.Chtěla škodu uhradit mnou okamžitě.Odmítl jsem. A to je následkem daného hodnocení klientkou.Více o nás zbylé reference s max.spokojeností. Na úklid po vymalování celého bytu jí bylo vráceno 1000,-Kč z částky 2000,- která byla vyfakturovaná za úklid.A jako bonus jsme ji ještě vyčistili extrakčně zdarma 4 kusy čalouněných židlí. POZOR NA TUTO KLIENTKU !!!