Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobrý den,
při montáži nové rozvodnice jsme byli beze zbytku spokojeni, a tak nyní bychom se na Vás rádi obrátili s prosbou o montáž split klimatizační jednotky do bytu. Samotnou jednotku již máme objednanou. Šlo by čistě o zapojení/montáž.
Hodnocení práce zákazníkem:
Poprvé zpoždění 2 hodiny, to jsme byli tolerantní a brali to “sportovně“. Podruhé jsme byli domluveni na devátou ráno, mistr přišel ve 3 a poté ještě jel na nákup, což mu zabralo další 3 hodiny, práci započal někdy ve čtvrt na osm večer a poté dlouho do večera vrtal do panelu. To jsme mu už vynadali a projevili velkou nespokojenost,potřetí tedy zpoždění “jen“ hodina a čtvrt a práce byla jakž takž svižná. Počtvrté zpoždění opět 3 hodiny. A takhle bychom mohli pokračovat. Domluva naprosto tragická, ještě tragičtější průběh práce. Vždy chodil nepřipraven, pokaždé jel obratem ještě něco koupit, což zabralo vždy něco mezi dvěma a čtyřmi hodinami.
Výsledek? 3 týdny trvalo než vůbec klimatizace visela a byla uvedena do provozu. Po celou tuto dobu jsme měli v bytě prašné “staveniště“ z věčného vrtání na etapy. Nyní je to 33 dní od první návštěvy, v bytě vedro a klimatizace opět nefunkční, protože byly špatně utaženy závity a v prvních třech dnech provozu uniklo veškeré chladivo. Takže očekáváme, že nás oprava bude stát další nemalé peníze a toto léto se už ochlazení nedočkáme.
Dnes jsme byli domluveni, že přijde celou situaci vyřešit a provede opravu, ve 12 hodin. Nyní je 14h. a po celý den ani nebere telefon
Opět jsme kvůli němu celý den doma a zbytečně čekáme.
Původně jsme neměli v plánu dávat toto špatné hodnocení, radovali jsme se z konečně provozní klimy a svou špatnou zkušenost s průběhem montáže jsme si chtěli nechat pro sebe. Nicméně tak nějak nám došla trpělivost a usuzujeme, že by dávno došla i svatému. Kdokoliv ze známých, komu jsme sdělovali naši zkušenost, řekl, že by rozhodně nebyl tak tolerantní a spolupráci by ukončil už při druhé návštěvě a za dosud odvedenou práci neplatil.
Nyní už chápeme, že si z nás dotyčný celou dobu dělá legraci.Byli jsme důvěřiví, neboť jsme byli spokojeni s dřívější výměnou rozvodnice.
Pro úplnost. Zaplatili jsme pánovi 9000, z toho za práci 5500 a za dodatečně zakoupený materiál 3500. Nyní se budeme muset obrátit na někoho jiného, s čímž budeme mít další výdaje.
Výsledek? 3 týdny trvalo než vůbec klimatizace visela a byla uvedena do provozu. Po celou tuto dobu jsme měli v bytě prašné “staveniště“ z věčného vrtání na etapy. Nyní je to 33 dní od první návštěvy, v bytě vedro a klimatizace opět nefunkční, protože byly špatně utaženy závity a v prvních třech dnech provozu uniklo veškeré chladivo. Takže očekáváme, že nás oprava bude stát další nemalé peníze a toto léto se už ochlazení nedočkáme.
Dnes jsme byli domluveni, že přijde celou situaci vyřešit a provede opravu, ve 12 hodin. Nyní je 14h. a po celý den ani nebere telefon
Opět jsme kvůli němu celý den doma a zbytečně čekáme.
Původně jsme neměli v plánu dávat toto špatné hodnocení, radovali jsme se z konečně provozní klimy a svou špatnou zkušenost s průběhem montáže jsme si chtěli nechat pro sebe. Nicméně tak nějak nám došla trpělivost a usuzujeme, že by dávno došla i svatému. Kdokoliv ze známých, komu jsme sdělovali naši zkušenost, řekl, že by rozhodně nebyl tak tolerantní a spolupráci by ukončil už při druhé návštěvě a za dosud odvedenou práci neplatil.
Nyní už chápeme, že si z nás dotyčný celou dobu dělá legraci.Byli jsme důvěřiví, neboť jsme byli spokojeni s dřívější výměnou rozvodnice.
Pro úplnost. Zaplatili jsme pánovi 9000, z toho za práci 5500 a za dodatečně zakoupený materiál 3500. Nyní se budeme muset obrátit na někoho jiného, s čímž budeme mít další výdaje.
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.