demontáž nefunkčního přídavného zámku dveří + montáž nového,
zbroušení dřevotřískové hrany dveří pro lepší dovírání,
dotažení šroubů na hlavním zámku dveří
Důrazně nedoporučuji! Nespolehlivý!
PS jinak zde uvěřejním reakci pana Augustina Zelenky, spol AZ Konstrukt, Praha 6 na mé negativní hodnocení,které mi poslal mailem:
Občas potká řemeslník zákazníka kokota, ty jsi ale korunovaný.
Měsíc si dáš čas a myslíš že někdo si sedne na prdel kvůli zakázce za 300 kč a bude se celý čas pro ni blokovat, neřkuli že ti vyhoví i večer.
A ještě si pospíšiš s negativním hodnocením. Přečti si kreténe všechna ta pozitivní hodnocení a běž se .....
Udělejte si obrázek sami o tomto "řemeslníkovi"
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dovolím si komentář k uvedené příhodě. Dodělávál jsem ten den třídenní zakázku a není vůbec neobvyklé, že se práce protáhne. Každý trochu soudný člověk to pochopí. My nejsme roboti načasovaní na přesný čas. Posuďte sami naléhavost objednané práce, kterou objednatel nechal čekat ca.1 měsíc. Nestačilo mu sdělení, že se cca. o půl hodiny zpozdím. Povšimněte si těch vykřičníků, že jsem nedorazil do další půl hodiny .Když mě zastihla jeho sms, stál jsem již před jeho domem. Než jsem stačil dojet domů( 20min.), vyselo toto hodnocení již na stránkách, aniž bych mohl cokoliv vysvětlit. Vjela do mě taková zlost, že jsem měl kruhy před očima a v tom návalu napsal zmíněnou zprávu. Ta neúcta k řemeslníkovi je do nebe volající a věřím, že spousta spokojených zákazníků které v drtivé většině potkávám a obsluhuji najde pochopení pro můj úlet. Jelikož se mi to stalo poprvé, vyletěla ze mně i ostrá slova, která už příště nezopakuji. Jinak varuji kolegy před podobnými zákazníky, jako je pan Andy Hlavatý ze Strašnic. Do dnes mi ten člověk při vzpomínce na tuto událost hýbe žlučí.