Pan Bajer osazoval expanzní nádobu, čerpadlo na potrubí a pojistný ventil, propojoval krbová kamna na připravené potrubí UT. Dodal a zapojil náhradní zdroj.
Jelikož jsem nebyl spokojen s hlučností náhradního zdroje, požadoval jsem jeho výměnu. Od této chvíle nastaly problémy. Pan Bajer nekomunikoval, nereagoval na SMS, nebral telefon.
Do dnešního dne nemám náhradní zdroj, stále topím na plyn.
Pan Bajer zaslal dobropis na částku 6100Kc za nedodani zdroje. Splatnost do 5 dnů. Již uplynul celý měsíc a nemám zdrojani svoje peníze.
2.5.2017 V současné době pan Bajer přislíbil, že mi peníze neprodleně vrátí.
koncem května pan Bajer peníze za náhradní zdroj vrátilVíce...
Pro pana Bendla jsem zakoupil dva náhradní zdroje jelikož byl nespokojený s hlučností ventilátoru. Následně mi zadal jaký zdroj chce zakoupit, tento zdroj jsem objednal a jelikož nebyl skladem dodání trvalo déle. Jelikož pan Bendl byl nedočkavý začalo z jeho strany vydírání a zastrašování. Tady zkončila moje komunikace a od té doby sním komunikuji pouze emailem. Pan Bendl dostane své peníze zpět to je bez pochyb. Bohužel jsem jen živnostník a do dnešního dne mě náklady na pana Bendla nesmyslně stály okolo 12000Kč. Co se hlučnosti zdrojů týká jak jsem již otom pana Bendla informoval šlo o špatné používání, jelikož ventilátor běží pouze při nabíjení. Nechci nikoho okrást jak tvrdí pan Bendl naopak snažím se vyjít maximálně vstříc jeho požadavkům. Bohužel pan Bendl zvolil cestu vyhrožování a ne klasické reklamace, kterou mi do dnešního dne neposlal pouze vulgýrní zprávy formou SMS a zystrašováním jeho zeťákem který udajně pracuje pro policii a že si mě podá atd. Závěrem Pan Bendl peníze dostane jen co se mi podaří prodat alespon jeden ze zdrojů které jsem pro něj pořídil. Náhradní zrdoje mám stále u sebe a pan Bendl si jeden může kdykoli vzít a používat ho. Když jsem panu Bendlovi osobně nový zdroj donesl tak ho odmítle se slovy že je to krám a že ho nechce tak pak je logické že ho nemá doma. Jednalo se o kvalitni zdroj od firmy Regulus.