- Panelák, Brno Vinohrady. Původní umakartové jádro cca 265x180 cm.
- Záchod se šachtou a stoupačkami vlevo, koupelna vpravo.
- Pouze voda, odpady a dva komíny (bez plynofikace).
- Centrální odsávání.
Rekonstrukce:
- demontáž starého umakartového jádra
- výstavba nového jádra (zachování odděleného WC a koupelny) a položení dlažby a obkladů
- kompletní rozvody vody, kanalizace
- rozvod elektro pouzepro jádro
- montáž zařizovacích předmětů včetně materiálu
Termín realizace:
- březen, max. duben 2017
- celková doba rekonstrukce do 10ti dnůVíce...
- Zpočátku byl p. Vašina ochotný, komunikace velmi rychlá, ochota přijet a domluvit se na všem, sám mi nabídl, že koupelnu přeměří a poradí mi, jak široká umyvadlová skříňka a vysoká skříň se do koupelny vejde.
- V průběhu rekonstrukce už komunikacebyla slabší, pokud se zeptal na něco manžel, odpovídal. Dva jeho pracovníci ochotní, šikovní, s nimi domluva dobrá, vše vysvětleno. Raději jsme komunikovali s nimi.
- Velmi špatné, neprofesionální jednání a komunikace s p. Vašinou po uhrazení celé ceny. Reklamaci jsme řešili téměř dva měsíce, protože bylo poměrně obtížné se s panem Vašinou spojit, většinou nebral telefony, nebylo výjimkou, že telefon zvedl až po několika dnech, jednou se byl osobně podívat na závady, lhůty se stále posunovaly, např. uvolněná vanová baterie mohla být dle našeho názoru opravena ihned (její oprava trvala cca 10 minut). Teprve po této době jsme dne 23.6.2017 napsali písemný reklamační protokol. K řešení se dostavil 10.7.2017, závady byly opraveny během cca 10ti minut.
- Při realizaci zateklá voda s maltou ve spodní části linky mezi nádobím, postříkaná horní část linky, podlaha - jeho vyjádření bylo, že omlouvat se nebude, protože to neudělal on, ale některý z jeho pracovníků, ale můžeme sepsat škodní protokol na pojišťovnu.
- Neproběhlo vyúčtování množství obkladů, které ve smlouvě bylo vypočítáno pro obklad na WC až do stropu, i když vizualizace byla pouze do výše zárubní. V mailu, který p. Vašina poslal dne 3.4.2017 uvádí, že cena bude vyúčtována po realizaci. K tomuto k dnešnímu dni nedošlo.
- Montáž umyvadlové skříňky - skříňka byla namontována tak, že není možné provést případné opravy nebo výměnu umyvadlové baterie, opravy sifonu/odpadu umyvadla, dále je ztížen přístup pro opravy vanového odpadu, je nevyužitelná (není ani namontovaná) horní vnitřní zásuvka umyvadlové skříňky a hlavní zásuvka této skříňky je otevíratelná o cca 8 cm od hrany umyvadla, které skříňku přesahuje (hloubka umyvadla je 45 cm) – tedy také neslouží svému účelu, o kterém jsem s p. Vašinou mluvila ještě před objednávkou a je možné sem uložit jen velmi úzké věci v přední části zásuvky. Zásuvka navíc při vysunutí o 8 cm nad rámec hloubky umyvadla naráží do vany, která tímto také trpí. K tomuto došlo i přesto, že pan Vašina byl osobně přeměřit koupelnu ještě před objednávkou zařizovacích předmětů a ujistil nás, že konkrétní zařizovací předměty se vedle vany vejdou. Když jsme toto s p. Vašinou řešili, chtěli jsme, aby nám předvedl, jak je možné se k baterii a odpadu/sifonu dostat - tento požadavek jsme opakovali několikrát, p. Vašina nás nenechal domluvit, křičel, odcházel z našeho bytu na chodbu, kde křičel také a poté odjel výtahem. Bohužel bez možnosti vytažení zásuvky této umyvadlové skříňky není možné dle montážního videa a návodu i dle vyjádření firmy, která tuto skříňku vyrobila, tyto opravy na umyvadlové baterii a sifonu/odpadu umyvadla provést. Domníváme se, že to ví i p. Vašina, který nám dosud nepředvedl, jak je možné toto provést a opět přestal reagovat na maily, ve kterých ho o předvedení opakovaně žádáme. Vzhledem k tomu, že nově rekonstruovaná koupelna není na 2 roky, obávám se případné závady na odpadu nebo nutnosti vyměnit/utáhnout baterii, protože dosud nevíme, jak toto provést. A zcela jistě to nebude levná záležitost.
- K dnešnímu dni nebyl vrácen klíč od vchodových dveří domu, který byl p. Vašinovi osobně zapůjčen dne 10.4.2017 při započetí prací.
REAKCE NA VYJÁDŘENÍ P. VAŠINY:
- reklamaci jsme začali řešit na konci dubna, ne 22.6., jak uvádíte. Mně jste říkal, že pracujete do soboty 24.6.2017.
- Vybrali jsme si Vás ne kvůli nejnižší ceně, protože ta zdaleka nejnižší nebyla, ale kvůli tomu, že jsme potřebovali co nejdřívější termín. Ten jste nám byl zřejmě díky absenci zakázek v daném období schopen nabídnout pouze Vy.
- zálohy jsme platili včas, ve chvíli, kdy jste psal, abychom zálohu zaplatili, byla již odeslána z IB. Nemám problém doložit Váš mail, kde nám děkujete za dobrou platební morálku a včasnou platbu.
- o 16 % slevě nevíme, protože dosud nemáme kompletní vyúčtování, a to ani vyúčtování obkladů, ke kterému mělo dojít. Opět mohu doložit Vaším mailem.
- zařizovací předměty jsme s Vámi diskutovali, dokonce jste tu byl Vy osobně přeměřit koupelnu a námi vybrané skříňky jste odsouhlasil, že se bez problémů vejdou. Při montáži jsem přítomna nebyla. Montáž nebyla provedena dle montážního návodu. Třetí skříňku jste neodmítl objednat, jen jsem se Vás ptala, jestli je možné po ukončení rekonstrukce příp. doobjednat skříňku na druhou stranu koupelny, protože jsem ji nechtěla vzhledem k rozměrům objednávat hned. Opět mohu doložit mailem.
Jsem velmi ráda, že alespoň zde reagujete a znovu Vás žádáme o předvedení postupu, jak provést případné opravy na baterii a sifonu/odpadu umyvadla, o vyúčtování množství obkladů a vrácení klíče od domu.
Předem děkujeme.
Pane Vašino,
prosím, zkuste již konečně řešit to, o co Vás žádáme (viz výše). Nemám čas reagovat na každou další Vámi nově dopsanou zkreslenou nebo zcela nepravdivou informaci, máme od začátku zájem o konstruktivní řešení.
Po celou dobu s Vámi jednáme slušně, tak prosím i Vás o slušné chování bez urážek a bez vyhrožujících mailů a SMS.
Děkujeme.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
S takovou snůškou výmyslů a polopravd jsem se ještě nesetkal a to funguju 20 let, reklamaci chtěli okamžitě řešit 22.6. - den výročí úmrtí mé 14-ti leté dcery, ačkoliv jsem je upozornil, že v tomto období prostě nefunguju- to je snad pochopitelné, 5x!!jsem předělával cenovou kalkulaci (pořád jsem slevňoval) - velké nároky, ale neměli finance, zřejmě nemají i teď a hledají sponzory - měl jsem to hned ukončit - mám 5x víc objednávek, než jsme schopni zrealizovat - ostatní firmy, s kterými jednali to samozřejmě udělaly - zakázku jsem vyhrál - to byla teda výhra!!! Vše je podepsáno ve Smlouvě o dílo a v Předávacím protokolu (vše klidně zveřejním- vše jsem řádně přiznal FÚ do DP), zaplaceno převodem ( první zálohu na materiál jsem musel urgovat, volal jsem, že jinak nebude zakázka realizována). Nakonec vše bylo odsouhlaseno a zaplaceno. Skříňku si nechali vyrobit na zakázku (dekor dřeva, matné úchyty) bez jakékoliv diskuze- pouze mně písemně určila výrobky ( ještě chtěli třetí skříňku- to už jsem odmítl objednávat - nevím proč bych měl někomu sponzorovat koupelnu) u výrobce a já jsem poskytl 16% slevu. Teď nevhodný výběr skříňky shazuje na mě, ačkoliv při montáži osobně byla a vše si kontrolovala!!!! Vše převzala a převodem zaplatila. Moje další reference hovoří za mou firmu jako zcela KLADNÉ. Z našeho posledního osobního setkání jsem se synem (student VUT stavební fakulta- statika a dynamika staveb a můj nástupce) pořídil zvukový a video záznam a jako aktivní judisté , jsme se museli hodně držet v klidu (dodržujeme kodex bojových umění - nikdy neútočíme - vždy se jen bráníme ataku) abychom jim nedali lekci juda zdarma. Dodám fotky "špatně provedené koupelny". Nehodlám se s tímto dál obtěžovat, ale do soudního sporu rozhodně půjdu, všechny písemné důkazy předložím, moje jméno nikdo špinit nebude!!!!! Ještě , že většina zákazníků tohoto serveru jsou slušní a normální. Vašina Rostislav. Brno.