Hľadám firmu na rekonštrukciu bytu v Brne. Byt je po búracích prácach a je pripravený na rekonštrukciu. V prílohe posielam približný zoznam prác a nákres bytu. V prípade záujmu o túto zákazku mi prosím vypracujte približný cenový odhad prác a termín ich možného začiatku (od ledna 2017). Ďakujem
Více...
ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Práce, které jsme si se zákazníkem domluvili na začátku realizace jsme udělali. Navíc k tomu jsme dostali od zákazníka velmi kladné hodnocení zde na Řemeslnicích. Nechápu, proč je staženo z webu. Zde kopie původního hodnocení ze dne 28.2.2017 Rekonstrukce bytu Popis Oškrabání starých omítek a zhotovení nových. Vyzdění nové příčky v koupelně. Zhotovení nových obkladů a dlažby v koupelně, WC a chodby. Celkové hodnocení ***** (Vynikající) Slovní hodnocení S prevedenými prácami som spokojný. Práce prebiehali podľa dohodnutých termínov. Komunikácia bola bezproblémová a chlapi boli vždy nápomocní poradiť a operatívne priniesť alternatívy v rôznych situáciach počas realizácie rekonštrukcie, čo veľmi oceňujem. V budúcnosti sa nich opäť rád obrátim. Rekonstrukce byla obsáhlá a tak vedle naši firmy v bytě pracovali i jiní řemeslníci. Např. parketáři, kteří při neodborné demontáži lišt u parket poškodili již hotovou fajnovou omítku.Na to jsem zákazníka upozorňoval, že jestliže se po fajnové budou rozdělávat parkety nejspíš poškodí novou omítku. Majitel byl jiného názoru. To se týká i elektrikářské firmy, kterou si majitel pozval. Firma několikrát měnila umístění zásuvek a tudíž jsme museli několikrát po nich zapravovat již hotovou fajnovou omítku. To znamená dojet z jiného místa stavby a oprava zabrala třeba jen 1 hodinu. Není možné, aby po každé chybě ostatních řemeslníků jsme jezdili opravovat vzniklé chyby. Majitel si představoval, že vždy zavolá a my do týdne přijedeme opravit práci, která je na hodinu a já musím dojet ze stavby, kde mám rozdělanou práci. Jak jsem již zákazníkovi sdělil několikrát, vzniklé chyby po jiných řemeslnicích, teda práce, které jsme si nedomluvili na začátku rekonstrukce jsme ochotni opravit, avšak nás nesmí zákazník tlačit termínem. Děkuji za pochopeni Kouřil