mel bych zajem o vestavenou koupelnovou skrinku se zrcadlovymi dvirky - nakres s potrebnym info najdete v priloze. Prosim o cenovou nabidku vc. dph, dopravy a montaze (Jiraskova, Brno).
Je mi jasne, ze vzhledem k VELMI vlhkemu prostredi musi mit skrinka specialni povrchovou upravu (nebo staci DTD-L?), s temito slovy jsem jiz jednu nabidku dostal od jine firmy, aleprisla mi, i presto, neumerne draha, proto poptavam jinde a o Vas jsem si nasel dobre reference.
Diky za nabidku.
Marek SvobodaVíce...
Prvni komunikace v poradku, domluvili jsme se na zamereni, prisli, vse bez problemu, do 3 tydnu melo by hotovo.
Tak jsem cekal a cekal... neozyvali se. Vzdy kdyz jsem se snazil volat, telefon nikdo nebral, nereagoval ani na sms a po 2 dnech mi napr. prisel email, ze to tenhle tyden nestihaji a ozvou se pristi, coz se obvyklenestalo, v domluvene terminy nereagovali a pak po par dnech volali, ze uz na tom pracuji, hrozne se omlouvaji a takhle porad dokola. Po jednom zrusenem terminu montaze se PODARILO domluvit asi po tydnu dalsi, ale ten den rano mi prisel email, ze to nezvladnou, protoze maji pred dilnou najednou vykop, pry o tom nevedeli a nedostanou se do dilny a maji tam auto, vymluvy. Zakazku jsem chtel zrusit, ale nemam cas resit jinou firmu, znovu to domlouvat atd., proto jsem byl trpelivy. Montaz jsem tedy posunuli na dalsi tyden, kdy neprobehla a pak jeste jednou (nebrani telefonu porad...). Dnes 23.7. mela montaz 100% probehnout, rano jsem otevrel mail: Dobrý den,
"Bohužel se k Vám dnes nedostaneme.Omlouváme se,musíme zakázku zrušit , protože nám to dnes nevyjde a tento týden tu nebudeme.Omlouváme se.
s pozdravem V.ngrád"
Takze asi tak, odepsal jsem jim uz jen velice prijemny email...
GRADEN BRNO NEBRAT!
AKTUALIZACE 23.7, 17:00 + FOTKY EMAIL KOMUNIKACE
Potvrzuji, ze objednavka byla ucinena pouze ustne + emaily. Naivne jsem spolehal na slovni domluvu. Byl jsem take prekvapen, ze nechteli zalohu, ale i to byl impuls, ze mi veri a ja veril jim a i to byl jeden z duvodu proc jsem na dodrzeni ustni domluvy dodani do 3 tydnu vubec netlacil. O cene jsem NIKDY nesmlouval, pouze jsem se ptal co vse je v ni zahrnuto, pan Hamrik tedy nemluvi pravdu (viz. emaily). Poznamka, ze to chci snad udelat zadarmo je pak jen ciry ucelovy vyplod.
Jak rika pan Hamrik - obrazek si udelejte sami, hlavne z kompletni emailove komunikace prilozene jako fotky. NESPOLEHLIVOST non plus ultra. S mym jedinym vystrelkem, ktery uznavam, mrzi me a ktery firma GRADEN pouziva jako argument a obhjabu sve absolutni nespolehlivosti. Smesne.
Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Bez sepsané objednávky nelze zrealizovat zakázku,ještě když zákazník stále o ceně smlouvá.To že jsem nebral tel. sem řekl že v tu dobu jsem v zahraničí.A žádné výmluvy ale realita.Pokud si myslí pan Svoboda,že mu to udělá někdo zadarmo tak nech mu je přáno.Přikládám jeden email od pana Svobody ,aby si každý vytvořil svůj názor.Myslím ,že to mluví za vše. Zdeněk Hamřík > ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Marek Svoboda <svoboda.marek@centrum.cz> > Předmět: Re: Re: > Datum: 23.7.2012 08:48:31 > ---------------------------------------- > > To si ze me delate prdel????!!!! 400krat jsem to mohl mit o nekoho jinyho. Tak > takovyhle jednani jsem opravdu dlouho nezazil. Budu na vas hazet spinu vsude a > porad kde to bude mozne! NAZDAR. > > BLBECCI > __________________