Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobrý den,
měl bych zájem o výměnu stávajícího plynového kotle (topím na LPG) za kotel elektrický. Napojením na stávající teplovodní topení. RD je ve Vraném n. Vltavou. Můžete mi nabídnout návrh řešení, prodej kotle a jeho montáž?
Jan Szabó
Hodnocení práce zákazníkem:
firmou mi bylo nabídnuto řešení s Tepelným čerpadlem. Takže nakonec jsem investoval 250 tisíc místo asi 45 000 za elektrokotel a bojler jak jsem původně chtěl. Takže dobře firmám, které ohrnovali nos nad prvotně malou zakázkou.
Trochu bojovali se zapojením, takže po zapojení asi ještě dva týdny jezdili, aby vše doladili, ale to beru jako vychytání počátečních myšiček. Teď už všeběží OK.
doplnění po 3/4 roce:
Chtěl bych své hodnocení pana Ďurigy rozšířit neboť po necelém roce od instalace jsem absolutně nespokojen s jeho přístupem.
Po Instalaci TČ a úplném zaplacení z mé strany mi bylo panem Ďurigou slíbeno, že na jaře ještě přijde opravit omítku na zdi, kterou musel probourat, když TČ instaloval (v zimě to prý nešlo opravit). Navíc jsme se domluvili, na případném zvětšení topení v koupelně (podle otestování provozu v zimě). Na jaře se neozval a od ČERVENCE (aktuálně je polovina září) se snažím pana Ďurigu kontaktovat já, ale telefony nebere, zpět nezavolal (volal jsem mu asi třikrát) a na smsky (dvě) neodpovídá.
Takže to vypadá, že prostě si jen udělal kšef a po zaplacení už po mě nic nechtějte i když jsem to slíbil.
Najednou se člověk i na ty původní průtahy a dvakrát špatné zapojení, než vše začalo fungovat dívá jinak.
Trochu bojovali se zapojením, takže po zapojení asi ještě dva týdny jezdili, aby vše doladili, ale to beru jako vychytání počátečních myšiček. Teď už všeběží OK.
doplnění po 3/4 roce:
Chtěl bych své hodnocení pana Ďurigy rozšířit neboť po necelém roce od instalace jsem absolutně nespokojen s jeho přístupem.
Po Instalaci TČ a úplném zaplacení z mé strany mi bylo panem Ďurigou slíbeno, že na jaře ještě přijde opravit omítku na zdi, kterou musel probourat, když TČ instaloval (v zimě to prý nešlo opravit). Navíc jsme se domluvili, na případném zvětšení topení v koupelně (podle otestování provozu v zimě). Na jaře se neozval a od ČERVENCE (aktuálně je polovina září) se snažím pana Ďurigu kontaktovat já, ale telefony nebere, zpět nezavolal (volal jsem mu asi třikrát) a na smsky (dvě) neodpovídá.
Takže to vypadá, že prostě si jen udělal kšef a po zaplacení už po mě nic nechtějte i když jsem to slíbil.
Najednou se člověk i na ty původní průtahy a dvakrát špatné zapojení, než vše začalo fungovat dívá jinak.
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.