Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobrý den,
poptávám obložení zdi nad kuchyňskou linkou formou barevného skla bílé barvy rozměr 145x52cm + 61x52cm s výřezem na el. zásuvkový panel. Prosím o cenovou nabídku.
Děkuji.
Hodnocení práce zákazníkem:
Realizace byla rychlá, levná, výborný poměr cena/výkon.
!!! Chtěl bych dodatečně upozornit na lajdáctví pana Vrby. Po nešťastném poškození mým elektrikářem, jsem si u této společnosti objednal výměnu jednoho dílu lacobelu, který jimi byl původně dodán a instalován. Bohužel výborný dojem po první realizaci se druhou zkušeností změnil ve velké zklamání. Výše jmenovaný pán si přijel díl změřit a po časejej přišel vyměnit. Bohužel si nedostatečně pečlivě změřil polohu otvoru na zásuvky a po instalaci a všemožném štelovaní a posouvání do polohy původní instalace se vyskytla nepříjemná estetická vada. Na tu jsem pana Vrbu upozornil, načež sklo sundal, na mou otázku, zda si to na tu opravu nezměří znovu a pořádně, mi odpověděl, že to "vidí, o kolik otvor posunout" a bez dalších slov s uraženým výrazem odjel. 2 týdny se nic nedělo, pan Vrba dětinsky nezvedá telefony, tak jsem mu napsal SMS. Na tu mi odepsal, ať si to raději objednám někde jinde, že to asi nedělají dost "košer".
Tohle chování je podle mne velmi neprofesionální a dětinské. Ta estetická vada byla zjevná, sám řemeslník uznal, že při měření si nevšiml, že sklo pokračuje v rohu zasunuté za druhý díl, tedy jednoznačně jeho chyba. Beze slova omluvy a odvahy mi rovnou říct, že už mi to znovu dělat nebude, mne nechal čekat 2 týdny s polepenou ošklivou zdí po sundaném lacobelu na opravu.
Jsem rád, že tyto stránky existují a umožňují pozitivní a negativní zkušenosti předat dále, aby si hlavně řemeslníci uvědomili, že na tom, jak kvalitně práci odvedou, opravdu závisí jejich živnost.
!!! Chtěl bych dodatečně upozornit na lajdáctví pana Vrby. Po nešťastném poškození mým elektrikářem, jsem si u této společnosti objednal výměnu jednoho dílu lacobelu, který jimi byl původně dodán a instalován. Bohužel výborný dojem po první realizaci se druhou zkušeností změnil ve velké zklamání. Výše jmenovaný pán si přijel díl změřit a po časejej přišel vyměnit. Bohužel si nedostatečně pečlivě změřil polohu otvoru na zásuvky a po instalaci a všemožném štelovaní a posouvání do polohy původní instalace se vyskytla nepříjemná estetická vada. Na tu jsem pana Vrbu upozornil, načež sklo sundal, na mou otázku, zda si to na tu opravu nezměří znovu a pořádně, mi odpověděl, že to "vidí, o kolik otvor posunout" a bez dalších slov s uraženým výrazem odjel. 2 týdny se nic nedělo, pan Vrba dětinsky nezvedá telefony, tak jsem mu napsal SMS. Na tu mi odepsal, ať si to raději objednám někde jinde, že to asi nedělají dost "košer".
Tohle chování je podle mne velmi neprofesionální a dětinské. Ta estetická vada byla zjevná, sám řemeslník uznal, že při měření si nevšiml, že sklo pokračuje v rohu zasunuté za druhý díl, tedy jednoznačně jeho chyba. Beze slova omluvy a odvahy mi rovnou říct, že už mi to znovu dělat nebude, mne nechal čekat 2 týdny s polepenou ošklivou zdí po sundaném lacobelu na opravu.
Jsem rád, že tyto stránky existují a umožňují pozitivní a negativní zkušenosti předat dále, aby si hlavně řemeslníci uvědomili, že na tom, jak kvalitně práci odvedou, opravdu závisí jejich živnost.
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.