Výměna vodoměru
Oznámení o výměně bylo vyvěšeno měsíc dopředu v roce 2015, poté bez důvodu zrušena (zbytečně jsem si bral dovolenou). Nová se odehrála v 02/2016, ale nebylo oznámeno dostatečně dopředu, takže nikdo nebyl doma.
Již při telefonickém objednání náhradního termínu výměny s touto firmou mi namísto dialogu bylo "zdvořile" zavěšeno. Kdybych si tohle dovolil vpráci já, druhý den bych mohl zůstat doma.
Samotná výměna také nic moc - pán se ani nepředstavil. Na záchodě nám vymotal toaletní papír, který potřeboval k servisu, a nechal to tak. Špinavý toaletní papír hodil do umyvadla. Zanechal plastový odpad z nového vodoměru.
Věřím, že pozitivní zkušenosti mohou být skutečné. Ve firmě měli asi jen "špatný den". Přeji hodně štěstí při zlepšování služeb, prostor tu je.
Dobrý den. S největší pravděpodobností se jedná o případ, kdy nespokojený "nájemce" vlastníka bytové jednotky ignoroval periodickou výměnu (celý objekt zpřístupnil své byty v daném termínu). Následně mu byl vyúčtován pokladním dokladem výjezd v hodnotě 150,- Kč. S čímž nebyl spokojen. Je nám líto, že jednání uživatele musím považovat za sebestřednost. Po zkušnostech s portálem jsem nucen zrušit spolupráci. Neobjektivnost (neprověření faktů) tohoto veřejného prostoru poškozuje jinak dobré jméno firmy. Do současnosti spravujeme cca 7.000 bytových jednotek v oblasti bytových vodoměrů a indikátorů tepla. Nefér se nám jeví i anonymita stěžovatelů 106512 a 146648. S přáním příjemného dne Pavel Tököly (majitel a realizátor individuální výměny vodoměru za 150,- Kč)