prosím o cenovou nabídku na rekonstrukci bytu 1+kk (pokoj 17,2 m²; předsíň 2,9 m²; koupelna (vana 120 cm) s WC 3,3 m²)
1) Demoliční práce: vybourání spíže, odstranění krytin, demontáž jádra. Odvezení odpadu.
2) Jádro: vyzdění příček kromě stěny za WC a stěny sousedící s předsíní. V těchto případech bych volil příčky ze sádrokartonu. Dveře do koupelny do pouzdra. (Sapeli CPL)Do instalační šachty revizní dvířka pod obklad ZAVRZ. Obklad do výše dveří. Umyvadlo Jika Mio 45 cm, sprchová vanička Ravak Sabina 80 cm, WC Jika Lyra Plus, baterie Metalia 57, nechci bodovky v podhledu. 3) Podlahy: předsíň a koupelna dlažba, pokoj PVC.
4) Stěny: štuk min. na nových příčkách a na stěnách po vybourané spíži. V případě potřeby v celém bytě. Zazdít větrací otvory do spíže.
5) Elektroinstalace: v celém bytě. 1. varianta: v pokoji do lišt. 2. varianta: v pokoji zasekaná do zdi.
6) Dveře do pokoje: Sapeli CPL + obložková zárubeň.
Do bytu zatím nemám přístup. (převod na katastru)
Termín zahájení rekonstrukce: listopad
Děkuji
Tito specialisté nevědí, jaké parametry má mít stavební otvor pro obložkové zárubně. Podlaha v koupelně je asi o 3 cm výš než podlaha v předsíni. Dveře sezavírají k tomuto schodu, po zavření dveří tedy není vidět. Protože tloušťka obložkové zárubně je o 2 cm menší než tloušťka dveří, bylo nutné ukončit tento schod, tak aby bylo místo pro zavřené dveře. To firma, která se živí rekonstrukcemi bytů (!) nevěděla a ukončila tento schod zároveň se stěnou a tím znemožnila montáž dveří!! Na tuto závadu mne upozornil technik Sapeli a schod se musel posunout do koupelny.
FPK jsem poslal písemnou reklamaci a na odpověď jsem čekal měsíc. (déle než trvala celá rekonstrukce) Reklamaci uznali, škodu vyčíslili na 250 Kč (!) s příslibem nápravy. Písemně jsem vyjádřil nesouhlas, protože nejsem spokojený s prací obkladače a požadoval finanční vyrovnání... uplynul měsíc od vyzvednutí druhého dopisu a FPK mlčí...
První obkladač neuměl vykružovat otvory a spáchal nechutnou fušeřinu pod umyvadlem (viz. galerie), protože ze zdravotních důvodů práci musel přerušit, obkladačské práce dodělal náhradník. Tento pán, dle mého názoru občan z východu, který dělal vše co bylo potřeba, začal obkládat. Budu stručný, slušný výsledek dělal obvykle až na druhý pokus a svojí prací mne deptal do stavů, kdy jsem se přestával ovládat.
Po těchto zkušeností jsem odmítl montáž dveří od FPK a raději si to zařídil sám. Po nastěhování jsem začal objevovat další důkazy kvalitní práce FPK. Např. chybějící těsnění v čistícím otvoru pračkového sifonu znamenalo mokrou stěnu po prvním praní, křivě namontovaná stojánková baterie a WC, poškozená izolace drátu v pojistkové skříňce, který byl skřípnutý mezi 2 jejími částmi. Tyto "drobnosti" jsem ani nereklamoval, nemělo by to smysl. Protokol o revizi elektroinstalace jsem musel 2x reklamovat kvůli špatné adrese...
Celkový dobrý dojem z koupelny kazí odfláknuté, nebo nezvládnuté detaily. Co se týče ostatních prací: omítky, fermacellové podlahové desky drží, nikde nic neteče. Nalepení PVC se povedlo. Kvalitu prací prověří čas.
Možná si tu řada z Vás pomyslí, že řeším prkotiny, ale řídím se heslem, že když něco dělám, tak pořádně a čekávám to i od ostatních, obzvlášť když jim platím.
Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, když si přečtete ostatní recenze na naší firmu, zjistíte, že jsou vesměs pozitivní. Tady byl problém lidský. Když se na fotografie podíváte pozorně, zjistíte, že jsou pořízený v průběhu rekonstrukce. ( ! pán dokonce lhal paní z nejřemeslníků a tvrdil, že to nejsou fotky z průběhů! podívejte se ale pozorně, vidíte natažené lepidlo, hydroizolaci a pod... je to průběh). Po dokončení pán podepsal přebírací protokol, kde písemně potvrdil, že je vše v naprostém pořádku (fotka z protokolu přiložena). Pán nás nenechal dělat naši práci - kontrolovat své lidi a jejich práci. Stavěl se k tomu, cituji: "já Vás platím, já jsem Váš šéf", nechtěl si nechat vysvětlit, že je zákazník, že šéf je majitel firmy, kterého práce je ohlídat aby vše bylo perfektní a ano, když se vyskytlo něco, co nebylo dotaženo, je naši prací to dát chlapům předělat, tak aby byl zákazník s výsledkem spokojen. S pánem se prostě nedalo domluvit. To co normálně naši klienti vítají, to byl to tady obrovský problém. Normálně jsou klienti rádi, že nemusí nic řešit, že vše vykomunikujeme, zařídíme, uhlídáme. Tady pán dělal vše pro to, aby nám tenhle náš přístup znemožnil, on prostě potřeboval být šéf a na všechny rvát a vztekat se a dupat nohami. Něco mu vysvětlit, na něčem se domluvit, byl nadlidský výkon. Nakonec od nás i dostal nějaké věci zadarmo, dostal doporučení jak udělat to, co si chtěl dodělat sám a podobně. A hlavně, písemně podepsal, že je rekonstrukce v pořádku. Co se týče reklamace o které pán Alexander mluví, ano, je tam schůdek, o kterém pán Alexander věděl od začátku a vznikl, protože pán si vysloveně přál, aby jsme výšku koupelny vrátili do původní výšky a ne, jak jsme doporučovali, dobourat podlahu na WC a celé to snížit. V koupelně byla původní betonová podlaha odstraněna z důvodu nesoudružnosti a popraskání. Na naše náklady jsme tedy, na žádost investora, vrátili výšku koupelny do původního stavu a vznikl tak schůdek. Pán o tom, že tam bude schůdek od začátku věděl, tohle řešení byla jeho volba. Co se týče doříznutí, ano, pánovi jsme nabídli, ať si zvolí jakýkoliv dva termíny a my to neprodleně přijedeme udělat, přesně jak bylo smluvně dojednáno. V tomhle případě ale jde opět o peníze. Pán chce za něco, za co platit dle rozpočtu asi 250 korun, 5.000,- Opět Vás prosím, přečtete si i ostatní recenze, kde pochopíte kdo skutečně jsme a jakým způsobem pracujeme. Pevně věřím, že vyjádření jednoho "já Vás platím, já jsem tady šéf" nezastíní 99,9% našich spokojených klientů. FPK interier s.r.o.