Dobrý den, v týdnu 26 - 30.10 potřebuji zpenetrovat a vymalovat pokoj velikosti 10m2 (kuchyně + jídelna) a koupelnu. Barva bílá + červená.
Lokalita: Praha 4 Nusle.
Firma poslala pána, který pracoval pomalu, nespolehlivě, nekvalitně a nakonec přiznal,. že je malíř pouze "po známých". Majitel firmy nebral telefon a problém neřešil, natož aby převzal odpovědnost za nespolehlivého spolupracovníka. hrubá nespokojenost. NEDOPORUČUJI!!!!
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Děkujeme za Vaše ohodnocení, máte plné právo být nespokojena s odvedenou prací pana Václava Nováka. Byl to náš nový člen a jeho kvalita i přístup se začal ukazovat bohužel až poslední dny, a to již pracoval na Vaší zakázce. Samozřejmě bychom si jinak nedovolili tohoto člověka poslat. Chápu Vaše rozhořčení, uznávám selhání v důkladnějším prověření a omlouvám se za způsobené potíže. Pokud ale hodnotíte, bylo by na místě uvádět pravdivé skutečnosti. Jak sama víte, volala jste několikrát během čtvrtka 29. 10. 2015, bohužel jsem vždy okamžitě nebyl schopen telefon zvednout. Jakmile to ale bylo možné, ihned jsem volal zpět, bylo to přinejmenším pětkrát během dne a pokaždé jste byla nedostupná. Později večer jsem Vám pak napsal informativní zprávu (v soukromých zprávách zde na NejŘemeslníci), že se mně nepodařilo s Vámi spojit a zavolám opět další den, abychom mohli situaci vyřešit. Spojit se nám tedy podařilo až následující den (včera 30. 10. 2015) ráno. V telefonátu jsem se Vám omlouval za vzniklou situaci a špatného řemeslníka, pana Václava Nováka, a vyjádřil jsem zájem na napravení stavu. Popsala jste nedostatky prováděné práce, řekla jste, že: "snad to dopadne dobře" a já jsem Vám sdělil, abyste dala vědět, pokud by to dobře nedopadlo, abychom to vyřešili. Nepamatuji si přesnou skladbu vět, ale nějak takto byla ukončena naše konverzace. V ten samý den večer (včera 30. 10. 2015) jste volala, v ten moment jsem osobně napravoval bohužel další reklamaci právě opět na pana Václava Nováka a nemohl jsem Vám ihned odpovědět (dosvědčit může zmiňovaný zákazník http://www.nejremeslnici.cz/reference/173891-montaz-svetel-do-bytu). Jakmile to situace dovolila, volal jsem Vám ihned zpět, tak jak to dělám vždy, pokud nemohu ihned telefon zvednout. Váš telefon byl ale znovu nedostupný. V tu chvíli už ale byla Vaše negativní reference vložena a o několik chvil později jste volala zpět už jen dát najevo svůj vztek. Do jisté míry chápu Vaše emoce, ale pokud byste byla čestná osoba, nenapsala byste to, co jste napsala. Podle proběhlých událostí je zřejmé, že zájem o napravení stavu tu rozhodně byl, bohužel jste se ale raději přiklonila ve svém hněvu ke lži a sama jste zabránila vyřešení situace k Vaší plné spokojenosti. S pozdravem Marek Liba. P.S. s panem Václavem Novákem jsme se již samozřejmě rozloučili.