Nábytek:
- patrová postel
-- pod spodní postelí šuplík s třetí matrací (pro návštěvy)
-- pod posunutou horní postelí výsuvná skříň se šatní tyčí
-- schody posuvné podél horní postele
-- včetně roštů, bez matrací
- knihovna a zrcadlo
-- knihovna s nastavitelnými policemi
-- stěna se zrcadlem a úložnými prostory, přes roh navazující na knihovnu
-- uzavřené skříňky ustropu nad postelí navazující na knihovnu
- pracovní kout
-- psací stůl pod oknem
-- policový systém s pevně danými rozměry
-- sklopná deska navazující na psací stůl pro příležitostné další pracovní místo
-- roh není v pravém úhlu (ostrý úhel)
-- židle je na obrázcích jen pro ilustraci (nebude součástí dodávky)
- rohová šatní skříň
-- pevně dané rozměry
-- roh není v pravém úhlu (tupý úhel)
-- nastavitelné vnitřní police na straně u dveří
-- šatní tyč na straně u okna
Obecně
- veškerý nábytek do stropu (cca 260 cm)
- barva bílá, materiál lamino
- rozvedení elektro pro osvětlení postelí, zrcadla a pracovních míst (osvětlení nebude součástí dodávky)
- jsme přístupní případným návrhům úprav
Termín realizace
- optimálně 6.-12. srpna 2015
- jiný termín možný pod domluvě
Cena
- očekávaná cena do 150 000 Kč
- maximální cena 200 000 Kč
Těšíme se na vaše nabídky.Více...
- kvalita provedení zpočátku dobrá, později se výrazně zhoršila
- naprosté nedodržení termínů
- velmi špatná komunikace (spíše nekomunikace)
- problémy s dodržením finančních závazků
Výsledek – pro neplnění termínů jsme převzali dílo v nedokončeném stavu, vše jsme na vlastní náklady odstranili a nábytek nechali vyrobit jinou společnost. Dodnes (po pěti měsících) čekáme na vrácení části zálohy,na kterém jsme se s dodavatelem domluvili. Rozhodně doporučuji se tomuto dodavateli vyhnout.
Nyní k bližšímu popisu.
Smlouvu s dodavatelem jsme podepsali na konci července, tentýž den jsem uhradil i zálohu ve výši poloviny ceny na účet dodavatele. Termín montáže byl domluvený na 10.-12. srpna s tím, že montáž proběhne první dva dny, středa 12. srpna bude záloha pro případ drobných nedodělků. Dodavatele jsme několikrát upozorňovali, že potřebujeme mít pokoj hotový nejpozději do pátku 14. srpna.
Již během domluvené montáže začaly první potíže, dodavatel na montáž dorazil až druhý den (úterý 11. 8.) s tím, že měli problémy s laminovacími stroji. Podle slov dodavatele ale vše plánovali dokončit během úterka a středy. To se nestalo, postupně se montáž prodlužovala až do konce týdne. Ani v pátek nebyl pokoj hotový, byl nicméně v alespoň částečně použitelném stavu. Část nábytku však byla dle slov dodavatele „provizorní“ – např. schody k horní posteli (bez domluvených šuplíků) nebo pracovní stůl. Chyběly svlaky v knihovně (tudíž nebylo možné uložit knihy), chyběla pracovní deska druhého stolu, ale především chyběly zábrany u horní postele. Ty slíbil dodavatel urychleně dodat v neděli odpoledne. Ač jsme byli domluveni, že se v neděli v bytě sejdeme, dodavatel jednoduše nechal zábrany ležet na balkoně, a to i přes vydatný déšť. Kvalita zábran byla navíc velmi špatná – nezakryté šrouby, otrhané okraje. Po telefonu mi dodavatel sdělil, že tyto zábrany jsou opět pouze provizorní a že s dokončením pokoje dodá i nové, kvalitnější zábrany. Domluvili jsme se, že pokoj dokončí v následujícím týdnu (20. 8.).
Na domluvený termín však bez jakékoliv omluvy nedorazil, navíc se mnou ani s manželkou nekomunikoval. Když se nám s ním povedlo spojit, po spoustě výmluv jsme se domluvili na novém termínu dokončení (28. 8.). Tentokrát v daný termín dorazil, ale jen aby nám oznámil, že opět pokoj dokončit nemůže, zdůvodňoval to úmrtím v rodině. Proto jsme přistoupili na další termín (31. 8.). Opět se opakoval stejný scénář – na montáž nikdo nedorazil, dodavatel nekomunikoval. Když jsem se s ním konečně spojil, oznámil jsem mu, že kvůli opakovaným absencím odstupuji od smlouvy a že mu nehodlám doplácet cokoliv nad již zaplacenou zálohu.
Druhý den (1. 9.) mi volal, že by rád pokoj přeci jen dokončil, že má vše připravené. Souhlasil jsem s osobním setkáním, kde jsme se domluvili na podmínkách, za kterých jsem ochotný mu dát ještě jednu šanci. Sepsali jsme podrobný pětistránkový seznam závad a nedodělků, které bylo nutné opravit a dokončit. Dodavatel na základě tohoto seznamu navrhl termín, kdy bude schopný vše dokončit (14. a 15. 9.). Také jsme se domluvili, že v případě, že v tomto termínu nebude vše dokončeno, pokuta za nesplnění termínu bude rovna výši doplatku do plné ceny pokoje (jinými slovy by mu zůstala jen již zaplacená záloha).
Bohužel ani v novém termínu dodavatel nedorazil. To mi už došla trpělivost, proto jsem mu 14. 9. oznámil, že s ním definitivně končím a že požaduji, aby mi vrátil i zálohu. Několikrát jsme spolu následně telefonovali, domluvili jsme se nakonec, že místo celé zálohy vrátí pouze polovinu s tím, že nám zůstane nedokončený nábytek. Toto jsme následně společně podepsali formou předávacího protokolu dne 23. 9., přeplatek měl vrátit do 30 dnů na můj účet.
Od té doby jsem od něj dosud neobdržel žádnou platbu. Poslední den lhůty, 23. 10., se mi snažil dovolat, ale byl jsem nedostupný. Následně jsme spolu mluvili 26. 10., kdy mne prosil, jestli by mohl přeplatek vrátit ve dvou splátkách, 2. 11. a 9. 11. S tímto návrhem jsem souhlasil. První splátka nicméně nepřišla ani do 9. 11., a proto jsem mu v tento den odeslal výzvu k uhrazení dluhu – písemně s dodejkou, e-mailem, a také přes SMS jemu i jeho manželce. Na SMS ani e-mail nereagoval, dopis si nevyzvedl.
Mezitím jsem mu 25. 11. volal a dotazoval se ho, kdy přeplatek uhradí. Odpověděl mi, že nemá peníze a že mi zaplatit nemůže. Oznámil jsem mu, že jsem mu již odeslal předžalobní výzvu k úhradě dluhu, a že pokud nebudu mít peníze připsány do konce listopadu, budu vše řešit právní cestou. Místo platby se dne 1. 12. dodavatel ozval s tím, že mi do konce roku zaplatit nemůže, ale že by mi od ledna 2016 dluh začal postupně splácet. Nechal jsem si den na rozmyšlenou a 2. 12. jsem mu oznámil, že se s ním budu chtít sejít a probrat celou věc osobně. S tím souhlasil, ale když jsem se s ním následně snažil domluvit termín setkání (7.-9. 12.), nejprve nemohl a poté přestal komunikovat.
Teprve na začátku ledna se mi podařilo s dodavatelem opět spojit, dokonce jsme se i sešli. Vymlouval se na problémy, které předtím měl, ale nyní že by vše již měl mít vyřešené a že nám bude schopen zaplatit cca za dva měsíce. Nabídl jsem mu další snížení částky, kterou nám měl vrátit, pokud by byl schopný zaplatit v kratší době. Mou nabídku s vděkem přijal, slíbil, že zaplatí následující týden (do poloviny ledna). Jako obvykle však platba nepřišla, dodavatel buď slibuje schůzky, na které nedorazí, nebo prostě nezvedá telefon a nereaguje na zprávy.
Závěrem – dodavatele nemohu v žádném případě doporučit.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.