Rekonstrukce 3+1 v panelovém domě.
1) rekonstrukce koupelny: sprchový kout, WC oddělené.
2) nové podlahy: předsíň a kuchyň vinylové, ostatní pokoje plovoucí.
3) výměna 5 dveří včetně zárubní, z toho 1 posuvné s pouzdrem asi do zdi.
4) stěrkování a štuk stěn
Firmu pana Cholevy bych si příště nevybrala.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den. Děkuji za referenci, ikdyž negativní. Tato reference je pro mne zkušenost a tudíž je také pro mne přínosem. Jelikož mlčení znamená souhlas, a já s výše uvedenou referencí nesouhlasím, nemlčím a píši pisateli svůj názor, pohled na věc. Nejprve by bylo vhodné, aby pisatel(ka), vystoupil(a) z anonymity a pod svou referenci se podepsal(a). To proto, že je pisatel zřejmě s něčím nespokojen a tato situace mi není známa a tudíž na ní nemohu reagovat. Veškeré práce, které se při rekonstrukci provádějí a jsou potřebné ke zhotovení díla, provádím celkem poctivě a důsledně, dle požadavků zadavatele dle platných norem a předpisů. Při každé zakázce je řádně veden stavební deník, který je vždy na stavbě uložen a zpřístupněn zadavateli, stavebnímu dozoru, ke kontrole, k provedení zápisu o kontrole a k zapsání případných dotazů, nejasností nebo zjištěných závad a zadavatel je vždy vyzýván a upozorňován, osobně i písemně ve vzájemně uzavřené smlouvě o dílo, o provádění kontrol na stavbě a o provádění zápisů do stavebního deníku. Případné požadavky a nedostatky jsou neprodleně řešeny v průběhu prováděných prací, vždy ke spokojenosti zákazníka. Po provedení díla a ukončení prací je vždy se zadavatelem provedeno písemné převzetí díla formou předávacího protokolu, ve kterém je vždy uveden stav díla k datu převzetí. Téměř vždy je dílo předáno se zápisem ,,bez závad," někdy se objeví požadavek zadavatele na opravu nedodělků, např. opravení pohledových částí, opravu malby apod. Jedná se o lehké závady, které jsou vždy odstraněny. Jelikož nikde, ani ve stavebním deníku, ani v předávacím protokolu nejsou uvedeny závady takového rozsahu, aby musela být napsána takto negativní reference, domnívám se, že tato je napsána účelově, abych byl poškozen já a má firma. Pokud se zákazník domnívá, že je dílo provedeno nekvalitně, nechť toto podloží důkazy, např. předávacím protokolem, posudkem autorizovaného soudního znalce ve stavebnictví apod. Pokud se zákazník domnívá, že má právo na reklamaci, nechť tuto uplatní, vždy požadavky zákazníků řeším. Jelikož se na mne nikdo s reklamací neobrátil, nepovažuji referenci za relevantní, napsal jí zakomplexovaný člověk, který zřejmě závidí úspěch druhého. Této osobě přeji, ať se jí v životě daří, aby při pohledu na zdařile zrekonstruovaný byt na mne vždy vzpomínala s láskou a úsměvem na rtech. Choleva Pavel, CHOLEVATOR.