Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Potrebujeme vystukovat obyvak, kuchyn a par mist u vchodu paneloveho bytu. Je to cca 70m2 a jde jen o stukovani, Melo jiz byt hotovo, ale dohodnuti remeslnici odjeli na Pravoslavne Velikonoce. Skrabani, perlinka a penetrace jsou jiz hotovy a malovani zvladame.
Hodnocení práce zákazníkem:
Jednani s panem Drvotou bylo ponekud jednostranne a prinejmensim podivne. Spolupraci jseme museli ukoncit. Kvalitu vysledku proto uvadim jako standartni.
sms: Dobry den,muzu vas pozadat,domluvte mi zchuzku s rodici na zitra odpoledne,ja to dnes nestiham,musim zustat na stavbe se zakaznikem,jinak patek plati nebojte,diky moc,s pozdravem Drvota Jiri
Dobrý den pane Novotný,mám na vás velkou prosbu,potřebuji termín štukování posunout na příští týdenpondělí,na stávající zakázce musíme udělat něco navíc a zákazníkovy jakožto byl před vámi musíme bez odkladu vyhovět,prosím o pochopení a posunutí termínu,omlouvám se ale to jsou věci kterým se nedá občas vyhnout,zároveň bych tedy rád posunul schůzku s rodiči na pátek nějak před obědem cca 11-12 h,budu mít kontrolní den a chtěl bych využít mého volnějšího času,omlouvám se za malé komplikace,ale i tak stihnete se dle plánu nastěhovat a dodělat své jiné práce na bytě,prosím dejte mě vědět na email,nebudu celý čtvrtek na telefonu,ještě jednou děkuji za pochopení a spolupráci,s přátelským pozdravem Drvota Jiří
Ponekud mi to komplikuje plany, ale dobra tedy. V patek pred polednem vas cekame. Pokud by se to melo znovu posunout, musel bych jiz pozadat nekoho jineho.
Dobrý den,já vás chápu a věřte že vám to nedělám úmyslně,ale pokud realizujeme zákazníky před někým jiným a zákazník má na nás nějaká další přání,automaticky neodmítáme a požadavek realizujeme,já vás nechci zdržovat,pokud máte ještě i jiného štukatéra tak si ho vezměte,to je opravdu čistě jen na vás,práce a zakázek máme po celý rok opravdu dost a není v našem zájmu někoho zdržovat nebo naopak se bát že o zakázku přijdeme,to opravdu ne,nehledě na to že vy na to sice spěcháte ale dle info od vás se absolutně nedodržuji technologické postupy,ten spěch se potom někde projeví,ale to je jen můj názor jako profesionála v oboru stavebním,je to na vás,pokud máte někoho jiného nečekejte a udělám storno ( upozorňuji že bez reference,protože se hodnotí provedené dílo což by tak nebylo ) pokud chcete štuky od nás tak v případě realizace dát na naše rady jako že profíci opravdu jsme a nehrajeme si na ně a nebude nám nikdo dávat nůž na krk a podobně,já vás chápu na druhou stranu,ale nedopouštíme se ničeho čeho bych měl litovat nebo se provinit,slušně jsem vám napsal a na rovinu jak se věci mají,přeji hezký den J.D.Více...
sms: Dobry den,muzu vas pozadat,domluvte mi zchuzku s rodici na zitra odpoledne,ja to dnes nestiham,musim zustat na stavbe se zakaznikem,jinak patek plati nebojte,diky moc,s pozdravem Drvota Jiri
Dobrý den pane Novotný,mám na vás velkou prosbu,potřebuji termín štukování posunout na příští týdenpondělí,na stávající zakázce musíme udělat něco navíc a zákazníkovy jakožto byl před vámi musíme bez odkladu vyhovět,prosím o pochopení a posunutí termínu,omlouvám se ale to jsou věci kterým se nedá občas vyhnout,zároveň bych tedy rád posunul schůzku s rodiči na pátek nějak před obědem cca 11-12 h,budu mít kontrolní den a chtěl bych využít mého volnějšího času,omlouvám se za malé komplikace,ale i tak stihnete se dle plánu nastěhovat a dodělat své jiné práce na bytě,prosím dejte mě vědět na email,nebudu celý čtvrtek na telefonu,ještě jednou děkuji za pochopení a spolupráci,s přátelským pozdravem Drvota Jiří
Ponekud mi to komplikuje plany, ale dobra tedy. V patek pred polednem vas cekame. Pokud by se to melo znovu posunout, musel bych jiz pozadat nekoho jineho.
Dobrý den,já vás chápu a věřte že vám to nedělám úmyslně,ale pokud realizujeme zákazníky před někým jiným a zákazník má na nás nějaká další přání,automaticky neodmítáme a požadavek realizujeme,já vás nechci zdržovat,pokud máte ještě i jiného štukatéra tak si ho vezměte,to je opravdu čistě jen na vás,práce a zakázek máme po celý rok opravdu dost a není v našem zájmu někoho zdržovat nebo naopak se bát že o zakázku přijdeme,to opravdu ne,nehledě na to že vy na to sice spěcháte ale dle info od vás se absolutně nedodržuji technologické postupy,ten spěch se potom někde projeví,ale to je jen můj názor jako profesionála v oboru stavebním,je to na vás,pokud máte někoho jiného nečekejte a udělám storno ( upozorňuji že bez reference,protože se hodnotí provedené dílo což by tak nebylo ) pokud chcete štuky od nás tak v případě realizace dát na naše rady jako že profíci opravdu jsme a nehrajeme si na ně a nebude nám nikdo dávat nůž na krk a podobně,já vás chápu na druhou stranu,ale nedopouštíme se ničeho čeho bych měl litovat nebo se provinit,slušně jsem vám napsal a na rovinu jak se věci mají,přeji hezký den J.D.Více...
Ověřené hodnocení
ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.