Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Stěhování bytu 2+kk Brno - Brno. Nábytek plus veškeré věci v domacnosti.
Nabídnuta cena cca 6000 Kč, ujištění o garanci solidního jednání a kvalitní práce pracovníků.
Proklamované plné pojištění všech stěhovaných věcí a profi stěhováků z povolání.
Hodnocení práce zákazníkem:
Před samotným stěhováním skvělá komunikace, na každý mail téměř okamžitá odpověď atd.
Samotné stěhování probíhalo i přes účast i brigádníků dobře. Jen na konci jsme zjistili, ze byl poškozen konferenční stolek - oštípané sklo po jedné celé hraně - vzniklé špatným uložením v stěhovacím autě asi.
Ještě potom se na to byl jeden ze stěhováků podívat a škodu uznal s tím, žeto musel zapříčinit jeden z brigádníků.
Poté jsem věc řešil s panem majitelem po emailech. Reakční doba se podstatně prodlužovala, až přestal komunikovat úplně.
Když jsem se pak konečně majiteli dovolal, arogantně mi sdělil, že mu "chlapi tu věc nepotvrdili, tak to pak už neřešil, prý to bylo nějaký rozviklaný", což vůbec nebyla pravda a ani nijak nesouviselo s poškozením, které jsem reklamoval. Na otázku, proč přestal reagovat na emaily řekl, že na to nemá čas a nebude to řešit, popřál mi s výsměchem hezký den a zavěsil.
Takže shrunuto - nebýt poškozeného stolku (a poškrábané lednice, kterou jsme ani nechtěli řešit), tak tady ode mě visela pozitivní recenze.
Stěhováci byli dobří a příjemní, vše potřebné rozmontovali, smontovali atd.
Ale takto musím vzhledem k přístupu pana majitele k řešení problému další zákazníky varovat. Řeči o plném pojištění a bezstarostném stěhování jsou klamné. Problém arogantně odmítl řešit a spoléhá zjevně na to, že zákazníci nebudou mít chuť to nějak dál řešit.Více...
Samotné stěhování probíhalo i přes účast i brigádníků dobře. Jen na konci jsme zjistili, ze byl poškozen konferenční stolek - oštípané sklo po jedné celé hraně - vzniklé špatným uložením v stěhovacím autě asi.
Ještě potom se na to byl jeden ze stěhováků podívat a škodu uznal s tím, žeto musel zapříčinit jeden z brigádníků.
Poté jsem věc řešil s panem majitelem po emailech. Reakční doba se podstatně prodlužovala, až přestal komunikovat úplně.
Když jsem se pak konečně majiteli dovolal, arogantně mi sdělil, že mu "chlapi tu věc nepotvrdili, tak to pak už neřešil, prý to bylo nějaký rozviklaný", což vůbec nebyla pravda a ani nijak nesouviselo s poškozením, které jsem reklamoval. Na otázku, proč přestal reagovat na emaily řekl, že na to nemá čas a nebude to řešit, popřál mi s výsměchem hezký den a zavěsil.
Takže shrunuto - nebýt poškozeného stolku (a poškrábané lednice, kterou jsme ani nechtěli řešit), tak tady ode mě visela pozitivní recenze.
Stěhováci byli dobří a příjemní, vše potřebné rozmontovali, smontovali atd.
Ale takto musím vzhledem k přístupu pana majitele k řešení problému další zákazníky varovat. Řeči o plném pojištění a bezstarostném stěhování jsou klamné. Problém arogantně odmítl řešit a spoléhá zjevně na to, že zákazníci nebudou mít chuť to nějak dál řešit.Více...