Máme novou kuchyn od Mobelixu a potřebujeme zapojit 2 vestavěné spotřebiče do elektřiny: indukční deska a trouba, oboje značky MORA, čím dříve tím lépe, pospícháme!!!
Bydlíme v Horních Měcholupech, hned u zastávky MHD Na křečku
AKTUALIZACE 13.5.2015
FURT JSME SI MYSLELI ŽE MÁME ROZBITOU INDUKCI PROTOŽE NÁM FUNGOVALI JEN PŘEDNÍ DVĚ PLOTNY OD PRVNÍHO DNE CO NÁM TO PAN VIZI NAINSTALOVAL, AVŠAK KDYŽ PŘIŠEL SERVISNÍ TECHNIK MORA ZJIŠTĚNO ŽE NAPROSTO AMATÉRSKY ZAPOJENY DRÁTY INDUKČNÍ DESKY A MOHL NÁM PRÝ DÍKY TOMUVYHOŘET CELÝ BYT, TUDÍŽ NEDOPORUČUJI PANA VIZIHO NA NIC SPOJENÉHO S ELEKTŘINOU!!!!!!Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
26.10.15 Dobrý den pane Žirovnický, právě jsem si přečetl Váš dovětek k referenci. To co Vám nakukal Váš servisní technik je absolutní nesmysl. Vaše varná deska byla zapojena nejkvalitnějším možným způsobem, tak jako u všech ostatních zákazníků. V elektro-oboru mám nejvyšší možnou kvalifikaci, včetně letité prak-se. Pokud jste měl od začátku problémy s varnou deskou, měl jste mne ihned kontaktovat a vše bych Vám "zdarma" zkontroloval a opravil. Nechápu proč jste tak neučinil. Pravděpodobným důvodem pomluvy servisního technika, které jste uvěřil, bylo zdůvodnění ceny za opravu, kterou Vám naúčtoval a především poškození levné konkurence. Vyhořet jste nemohl, protože k připojení varné desky používám nestárnoucí a "nehořlavý" kabel. Běžně se používá kabel s gumovou izolací, která stárne a je i hořlavá. Mohu jen doufat, že Vám kabel nevyměnil. Příčinou závady, podle popisu, byla výrobně vadná svorka, která vyhořela a stojí jen pár korun. Odhalit vadnou svorku předem je prakticky nemožné a může se to stát komukoliv. Nezazlívám Vám vaši laickou reakci, ale nemusí být věci vždy tak, jak jsou Vám prezentovány. PS. Kvalitní profesionál nepomlouvá svého předchůdce před zákazníkem, který tomu většinou nerozumí.