Oprava špatně provedené nivelace podlahy, 27 m2. Na staré parkety byla nalitá nivelační vrstva - povrch popraskal a zvlnil se, nivelace nebyla nalitá až ke okraji - vznikly na okrajíchy nerovnosti. Na srovnanou podlahu bude dále položena vinylová podlaha plovoucí, asi 4 mm tloušťka.
První chyby byla to, že jsme se s paní Buckovou domluvili, že nebude práh, tj. obě místnosti budou ve stejné rovině, toto nám paní Bucková potvrdila, že to bere jako samozřejmost a že firma, co to dělala předtím je absolutně neprofesionální.
Následně, když její zaměstnanec vyléval nivelační vrstvu, vůbec nevěděl, že tam práh nebude,a tedy ji nalil tak, že vytvořil podlahu tak, že to bez prahu nešlo. Poté co jsme mu sdělili, že jsme se s p. Buckovou domluvili, že tam práh nebude, tak mu následně potvrdila, to, na čem jsme se s ní domluvili a nivelační vrstvu musel předělávat, aby byla ve stejné rovině v obou místnostech.
V další fázi došlo k špatnému položení vinylové podlahy, tedy malé kousíčky odřezaných vinylových desek dali do krajů. Správně je třeba podlahu nařezat tak, aby na krajích zbyly větší kusy. Již předtím jsme dali svolení k nákupu dalších balení vinylových podlah, tak aby toto vyšlo.
Pod vinyl byla položena speciální podložka pod vinyl, který zaměstnanec p. Buckové položil tak, že vynechal v určitých částech místností 2 pruhy bez podložky pod vinyl, jeden v kuchyni a druhý v ložnici. Zřejmě aby ušetřili. Časem tam tedy vznikly prohlubně, které při chůzi jdou značně vnímat.
Paní Buckovou jsme tímto kontaktovali, aby provedli opravu. Tu provedli tím způsobem, že místo aby přidali na vynechaná místa pás podložky, tak podložku pod vinyl v ložnici pouze posunuli tak, že místo bez podložky pod vinyl v šířce přibližně 40 cm vzniklo na kraji místnosti u zdi, kde jsou navíc schody, takže vždy když člověk jde ke schodišti, aby vyšel nahoru, cítí tuto mezeru a vinyl tam také klape. V kuchyni tento problém již vyřešit nelze, jelikož tam je kuchyňská linka. Prošlapáním vinylové se tak vinylová podlaha nahýbá u pásu bez podložky pod vinyl a vznikla tam prohlubeň.
Paní Buckovou již několik měsíců kontaktujeme, aby provedla nápravu, nicméně stále se vymlouvá, buď že je nemocná, pak že má dovolenou, a nyní už nereaguje na SMS ani na telefony. Čekali jsme dost dlouhou dobu, že ji dáme šanci k nápravě, i přes tolik pochybení, které nám způsobily komplikace, jelikož jsme potřebovali do místností nastěhovat další nábytek a podlahu zalištovat. K zalištování stále ještě nedošlo, jelikož jsme věřili, že problém bude ze strany p. Buckové vyřešen.
Došla nám trpělivost a celou záležistost předáváme právníkovi.
Zde uvádím pro úplnost finální nacenění p. Buckové:
odstranění a likvidace špatné stěrky 3.000,-
penetrace podkladu, 27 m2 á 40,- 1.080,-
samonivelační stěrka s vlákny, 350 kg á 55,- 19.250,-
vylití samonivelační stěrkou, 27 m2 á 70,- 1.890,-
přebroušení stěrky, 27 m2 á 30,- 810,-,-
podložka pod vinylovou podlahu, 30 m2 (celá balení) á 150,- 4.500,-
pokládka vinylové podlahy, 27 m2 á 150,- 4.050,-
lepidlo na lišty 500,-
montáž obvodových lišt, 23 bm á 45,- 1.035,-
Cena celkem vč.DPH 36.115,-
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Přiznávám, že tato zakázka byla od začátku nestandardní. Zákazník měl koupenu svojí podlahu z hobbymarketu, kdy jsem předpokládala, že problém s podlahou (vyšlapání) dříve nebo později dojde a i jsem na to upozorňovala. Pravděpodobně byla také chyba, že jsem na celou zakázku neposlala manžela, ale kolegu. Co se týká podložky, upozorňovala jsem zákazníka, že tato podložka je drahá a prodává se pouze na celá balení. Zákazník tvrdil, že u stěny to vadit nebude, pokud bude kousek chybět a nechtějí kupovat celé balení navíc v rámci ušetření. Také mu kolega říkal, že až se podlaha zalištuje, celá se zpevní. Na telefony jsem reagovala, teď jsme byli 14 dní na dovolené a předala jsem kontakt kolegovi, aby vše napravil. Nakonec jsem řekla, že podložku dodáme na vlastní náklady. Pokud se zákazníkovi kolega neozval, sjednám okamžitou nápravu. Nicméně jsme se snažili podlahu po původním řemeslníkovi opravit co nejlépe to šlo, neboť byl tlak na cenu ze strany zákazníka. Velmi mě mrzí, že je zákazník nespokojen a pokusíme se zakázku dotáhnout ke spokojenosti zákazníka.