Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Čištění 3 perských koberců od zatuhliny a prachu
Hodnocení práce zákazníkem:
Tato recenze je časově nezávislá. VyčistímCZ nám nedodalo ani polovinu služby a dodnes nevrátilo peníze, byť uznali reklamaci. Pokud někdo takto jedná, nebude mít problém takto jednat ani v budoucnu.
---------------------------------------
Podrobný průběh služby:
Objednávka služby:
Chtěli jsme vyčistit 3 perské koberce (klasické zatuchlé starší koberce,plné prachu), takže jsme vygooglili "firmu" Vyčistím CZ, která vypadala důvěryhodně.Dovolali jsme se panu Pěknému, který nám pomailu poslal pěknou nabídku - viz. první obrázek OBR1. Chtěli jsme klasicky koberce vyprášit, vyčistit na MOKRO a vydezinfikovat.
Předání koberců firmě:
Při předání koberců p.Pěkný dává pouhé potvrzení bez jakéhokoliv popisu (což nám nepřijde adekvátní vzhledem k ceně perských koberců, kdyby se cokoliv stalo-skvrny,natržení atp.). Protože jsme z předchozího hovoru měli pochyby, jak předávací protokol bude vypadat, raději jsme udělali i svojí verzi s fotografiemi a stavem koberců v okamžiku předání - viz. OBR2.
Vrácení koberců:
Při vrácení koberců jsme si je prohlíželi. Nicméně to bylo na čerstvém vzduchu na parkovišti. Jeden koberec nám přišel už od prvního čuchnutí ještě hodně zatuhlý, p.Pěkný nám proto na místě dal slevu 300 kč. Koberce očividně stále zůstaly zašedlé, na což P.Pěkný reagoval slovy, že vlna takto po čase ztratí barvu. Koberce jsme převzali a zaplatili(1150 kč).
ZJIŠTĚNÍ ZÁVAD: ----------- !!!!!!! --------------
Doma jsme koberce rozbalili. Po cca hodině v uzavřeném prostoru z nich vyvětral jakýsi náznak desinfekce a začala se z nich linout stará známá zatuchlina. Nechápali jsme jak je to možné, až nás napadlo nejmenší z koberců zkusit ručně oprat obyčejnou teplou vodou s mýdlem. Samozřejmě se dostavil šok - z koberce tekla špinavá voda a šel vyčistit takto jednoduchým způsobem - viz. OBR3, kde je vidět barevný rozdíl. Na OBR4 je vidět, že koberec po rozhrnutí vlasů skutečně má svěží barvu - vlna tedy svoji zářivou barvu uchovala a vrchní část vlasu byla pouze šedá od letité špíny.
=>Pan Pěkný se na 100% vykašlal na jakékoliv mokré čistění, což byla nejdražší položka služby.
REKLAMACE: ----------- !!!!!!! --------------
Takže jsme vyfotili námi ručně vypraný koberec a poslali emailem p.Pěknému žádost o reklamaci. V TENTO okamžik p.Pěkný přestal komunikovat po emailu. Dovolat se mu šlo také o poznání hůře (volali jsme raději z různých čísel). Asi po 5 dovolání s dotazem, jak to vypadá s naší reklamací mi do telefonu odpověděl, že ano, reklamaci uznává, ale kvůli nákladům na dopravu nám vrátí jenom 800 kč. Po tomto telefonu až do dnešního dne nedošly žádné peníze. 2x jsme mu posílali číslo účtu, kam je může poslat, mluvili jsme s ním a tvrdil nám "večer přítelkyně peníze pošle", ale až do dnešního dne (tj. cca 3 měsíce od reklamace) peníze stále nepřišly.
Urgovali jsme i pana Hrdličku. Pan Hrdlička ale pouze konstatuje, že p.Pěkný je švagr, proto je to "delikátní" a pouze s ním sdílí společnou doménu Vyčistím CZ. Proto za něj nijak neručí. Zároveň nám sdělil, že p.Pěkný nemá ani vybavení, které má k dispozici p.Hrdlička (z popisu stránek by to tak ale vyplývalo). Nicméně konstatoval, že ty koberce měl vyčistit alespoň vodou s mýdlem.
....
Pozor - Vyčistím CZ není firma. Je to portál, který sdružuje informace o čistění a nabízí kontakt na dva samostatné řemeslníky pracující na ičo. Oba jsou uvedeni jako "jednatel společnosti", což mylně (a zřejmě záměrně) svádí k tomu, že chtějí navodit dojem, že vyčistím CZ je firma. Dále jsou uvedeny hesla "Centrála","pobočky firmy", atp., což jsou naprosto zavádějící termíny. Ještě jednou, nejedná se o firmu.(potvrzeno přímo p.Hrdličkou po telefonu). Pokud pochybujete - najděte si na justice cz ičo této "firmy" - firma neexistuje.
Pozor2 - p. Pěkný byl při prvním kontaktu velmi příjemný a takový "dobrák po hlase". Což se změní, jakmile chcete vyjádření k reklamaci.
Pozor3 - Když p.Pěknému asi napočtvrté volala babička, ruply jí nervy a řekla mu, že pokud nevrátí peníze, tak ho zažalujeme. Pan Pěkný ji na to s klidem odpověděl:
"Tak mě zažalujte kvůli 800 korunám." Takže jestli se chcete kvůli reklamaci soudit, tak toto je ta pravá firma. Jsou na vás připraveni.
Části mailové komunikace přidávám jako obrázky OBR5-6. Pokud bude potřeba,dodám další.
Pokorná
Více...
---------------------------------------
Podrobný průběh služby:
Objednávka služby:
Chtěli jsme vyčistit 3 perské koberce (klasické zatuchlé starší koberce,plné prachu), takže jsme vygooglili "firmu" Vyčistím CZ, která vypadala důvěryhodně.Dovolali jsme se panu Pěknému, který nám pomailu poslal pěknou nabídku - viz. první obrázek OBR1. Chtěli jsme klasicky koberce vyprášit, vyčistit na MOKRO a vydezinfikovat.
Předání koberců firmě:
Při předání koberců p.Pěkný dává pouhé potvrzení bez jakéhokoliv popisu (což nám nepřijde adekvátní vzhledem k ceně perských koberců, kdyby se cokoliv stalo-skvrny,natržení atp.). Protože jsme z předchozího hovoru měli pochyby, jak předávací protokol bude vypadat, raději jsme udělali i svojí verzi s fotografiemi a stavem koberců v okamžiku předání - viz. OBR2.
Vrácení koberců:
Při vrácení koberců jsme si je prohlíželi. Nicméně to bylo na čerstvém vzduchu na parkovišti. Jeden koberec nám přišel už od prvního čuchnutí ještě hodně zatuhlý, p.Pěkný nám proto na místě dal slevu 300 kč. Koberce očividně stále zůstaly zašedlé, na což P.Pěkný reagoval slovy, že vlna takto po čase ztratí barvu. Koberce jsme převzali a zaplatili(1150 kč).
ZJIŠTĚNÍ ZÁVAD: ----------- !!!!!!! --------------
Doma jsme koberce rozbalili. Po cca hodině v uzavřeném prostoru z nich vyvětral jakýsi náznak desinfekce a začala se z nich linout stará známá zatuchlina. Nechápali jsme jak je to možné, až nás napadlo nejmenší z koberců zkusit ručně oprat obyčejnou teplou vodou s mýdlem. Samozřejmě se dostavil šok - z koberce tekla špinavá voda a šel vyčistit takto jednoduchým způsobem - viz. OBR3, kde je vidět barevný rozdíl. Na OBR4 je vidět, že koberec po rozhrnutí vlasů skutečně má svěží barvu - vlna tedy svoji zářivou barvu uchovala a vrchní část vlasu byla pouze šedá od letité špíny.
=>Pan Pěkný se na 100% vykašlal na jakékoliv mokré čistění, což byla nejdražší položka služby.
REKLAMACE: ----------- !!!!!!! --------------
Takže jsme vyfotili námi ručně vypraný koberec a poslali emailem p.Pěknému žádost o reklamaci. V TENTO okamžik p.Pěkný přestal komunikovat po emailu. Dovolat se mu šlo také o poznání hůře (volali jsme raději z různých čísel). Asi po 5 dovolání s dotazem, jak to vypadá s naší reklamací mi do telefonu odpověděl, že ano, reklamaci uznává, ale kvůli nákladům na dopravu nám vrátí jenom 800 kč. Po tomto telefonu až do dnešního dne nedošly žádné peníze. 2x jsme mu posílali číslo účtu, kam je může poslat, mluvili jsme s ním a tvrdil nám "večer přítelkyně peníze pošle", ale až do dnešního dne (tj. cca 3 měsíce od reklamace) peníze stále nepřišly.
Urgovali jsme i pana Hrdličku. Pan Hrdlička ale pouze konstatuje, že p.Pěkný je švagr, proto je to "delikátní" a pouze s ním sdílí společnou doménu Vyčistím CZ. Proto za něj nijak neručí. Zároveň nám sdělil, že p.Pěkný nemá ani vybavení, které má k dispozici p.Hrdlička (z popisu stránek by to tak ale vyplývalo). Nicméně konstatoval, že ty koberce měl vyčistit alespoň vodou s mýdlem.
....
Pozor - Vyčistím CZ není firma. Je to portál, který sdružuje informace o čistění a nabízí kontakt na dva samostatné řemeslníky pracující na ičo. Oba jsou uvedeni jako "jednatel společnosti", což mylně (a zřejmě záměrně) svádí k tomu, že chtějí navodit dojem, že vyčistím CZ je firma. Dále jsou uvedeny hesla "Centrála","pobočky firmy", atp., což jsou naprosto zavádějící termíny. Ještě jednou, nejedná se o firmu.(potvrzeno přímo p.Hrdličkou po telefonu). Pokud pochybujete - najděte si na justice cz ičo této "firmy" - firma neexistuje.
Pozor2 - p. Pěkný byl při prvním kontaktu velmi příjemný a takový "dobrák po hlase". Což se změní, jakmile chcete vyjádření k reklamaci.
Pozor3 - Když p.Pěknému asi napočtvrté volala babička, ruply jí nervy a řekla mu, že pokud nevrátí peníze, tak ho zažalujeme. Pan Pěkný ji na to s klidem odpověděl:
"Tak mě zažalujte kvůli 800 korunám." Takže jestli se chcete kvůli reklamaci soudit, tak toto je ta pravá firma. Jsou na vás připraveni.
Části mailové komunikace přidávám jako obrázky OBR5-6. Pokud bude potřeba,dodám další.
Pokorná
Více...