1. Odstranit stará vrata, branku a stará pole plotu.
2. Podezdívka ploetudle domluvy – dáváme přednost využití stávající podezdívky místo zbourání a stavění nové
3. Nový plot z plastových profilů o celkové délce cca 25 m
4. Nová vrata a novou branku – umístit je na trochu jiná místa, než jsou nyní.
Obrázek 1 – popisuje rozměry plotu
Obrázek 2– ukazuje, kde by měla být nově vrata a branka.
TERMÍN DODÁNÍ - dle možností dodavatele, optimálně jaro, popř. léto
PŘÍPADNÉ ROZŠÍŘENÍ ZAKÁZKY
Uvažujeme ještě o dvou dílčích zakázkách – náhrada plotu u sousedů – v tomto případě co nejlevnější variantou.
1. soused – celková délka 13-14 m, výška 100-110 cm
2. soused – celková délka 10 m, výška 140 cm (nutno z pletiva či podobného materiálu, aby propouštěl dostatek světla na záhony.
Zda budeme mít zájem o tyto dvě dílčí zakázky závisí na předpokládaných nákladech na hlavní zakázku. Tyto dílčí zakázky mohou být případně realizovány i později.
- to, co bylo domluveno, bylo uděláno a v dobré kvalitě
- dělníci velice vstřícní, velmi pracovití, pracovali do večera, se vším si poradili
- cena přiměřená dnešním podmínkám, domluvená cena byla dodržena
- stavbyvedoucí nepřetržitě komunikoval a reagoval na aktuální změny. Bohužel styl komunikace stavbyvedoucího (na rozdíl od příjemně vystupujících dělníků) se v průběhu stavby změnil. Na počátku bylpřátelský a profesionální, což se posunovalo k jednání drzému a v závěru se vystupňovalo do neuvěřitelného hulvátství.
NÁSLEDNÁ REAKCE NA NÍŽE UVEDENÝ KOMENTÁŘ DODAVATELE:
1. S provedením prací jsem skutečně spokojen. Vše bylo rychlé, dobře provedené, vyhovělo se individuálním požadavkům, pracovalo se až do večera
2. Komentář, který se soustřeďuje z převážné většiny na závěrečný den (a nikoliv celý průběh stavby), musím ale korigovat.
- Jeho průběh je vylíčen pouze podle jednostranného tvrzení stavbyvedoucího, které je značně nepřesné, tudíž neodpovídá skutečnému průběhu dne
- v daný den byly podmínky karantény jiné, než jak je popisujete (roušky v té době ještě nebyly předepsány, vzdálenost 2 m se týkala pouze pohybu na ulicích, nikoliv pracovních kontaktů). Proto také (přesně v duchu nařízení) roušky neměli ani dělníci, ani stavbyvedoucí - kteří by tak samozřejmě zase mohli ohrozit mě. A v době karantény respektuji to, co je nařízeno, a to i nyní.
- e-mailová komunikace představovala jeden e-mail, který přišel až následně po této situaci (a netýkal se slušného jednání)
- firmě vadí, že při projednávání detailů práce byl odstup mezi mnou a stavbyvedoucím na chvilku menší než 2 m, ale nevadí jí, že dělníci pracují celý den společně ve dvojici a na staveniště jezdí všichni v jednom autě
- i přes způsob jednání tohoto dne jsem požadavek o odstupu nad rámec aktuálních podmínek karantény poté akceptoval
Ponechám na zvážení ostatních, zda považují za správné to, že profesionál ve svém oboru může řvát na zákazníka (na jeho vlastním pozemku a tedy doma), nebo zda by měl situaci, která mu nevyhovuje, být schopen řešit jinak.
Závěrem chci říci, že i přes osobní konflikt nám plot dobře slouží a jeho stavba se podařila. Škoda, že kvůli jedné situaci, kde si obě strany myslí, že mají pravdu, si zde vyměňujeme tyto dlouhé komentáře.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Děkujeme za v podstatě hezkou referenci. K jednání - jelikož jste nedodrzoval odstup 2 metry a nenosil roušku, stavbyvedoucí Vas 6x upozornil a požádal o dodržení chování dle podmínek karantény. Na posedmé ( během jednoho odpoledne) Vás prostě seřval a řekl, že buďto budete dodržovat 2 metry, nebo odjíždí že stavby. V tomto za stavbyvedoucí stojím 100%. Chápu, že jako středoškolského profesora pisiciho matematické učebnice se Vas dotklo, že Vám vyndala lopata a ještě v právu. Pochopte, že karanténa dělníků by pro nás byla likvidační. To že místo omluvy a sebereflexe si stěžujete na úroveň jednání, je Vaše věc. Jelikož si pravděpodobně budou reference číst i další zákazníci, reaguji a říkám : pokud se zákazník bude bez roušky přibližovat na 30cm k našim dělníkům, odjíždíme ze stavby a ukončujeme spolupráci. U vás jsme odjet nemohli, protože to byl poslední den práci a my potřebujeme dílo předat a zinkasovat peníze, ne se roky tahat někdo po soudech. Mohu doplnit i emailovou komunikaci, kde jsem Vas opakovaně zadala o dodržení 2 metry odstupu a slušně jednání.