V topne sezone mi zacal kapakt radiator, pred dalsi bych rada tento problem vyřešila- předpokladam jen špatné těsnění..
byl velmi nepříjemný- asi jako když je to, že to neví,je vaše vina, že jsem mu to měla poslat : stačilo napsat sms, at ho navedu či cokoli takového..
Zkrátka máte pocit, že váspeskuje váš otec a poukazuje na vaši nedostatečnou inteligenci atd..a vám je 10 let..bohužel v tomto duchu pokračoval i když zaparkoval
a vystoupil z auta- ovšem to už nebylo do telefonu, ale ke mě stojící na balkonu přes celé parkoviště- na cele sidliště.
Když jsem ho požádala, zda by na mě mohl "mluvit" až přijde ke mě, odvětil, že se taky může sebrat a odjet, na což jsem už vážně mávla rukou s tím, že tedy ano.
Který zákazník je zvědavý na takový přístup! Něco takového jsem vážně nezažila- dávání najevo "jaká milost, že tu jsem" a veřejné zostuzování, to je vážně příliš.
Nejsem kverulant, něco takového jako dnes dělám poprvé.Více...
ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Paní jejíž IQ se pohybuje v záporných hodnotách a neví sama ani kde bydlí a neví, že existují také ulice a navíc nemá v místě bydliště dobrou pověst mi nestojí za to,abych se dále vyjadřoval. Pokud paní cítí tuto potřebu,tak to udělám prostřednictvím svého právního zástupce.