Reklamační řád

  1. Dodavatel je je oprávněn reklamovat na straně Provozovatele přiměřenou náhradu za zaplacenou službu, pokud došlo k pochybení na straně Dodavatele nebo na straně Provozovatele a služba byla uhrazena v rozporu s platnými podmínkami Provozovatele. Například pokud došlo k zaplacení omylem jiné častky nebo uhrazení služby, která však dle podmínek Provozovatele neměla být zpoplatněna.
  2. Dodavatel uplatňuje reklamaci libovolným vhodným způsobem, například formou e-mailu, který obsahuje:
    • identifikační údaje Dodavatele (IČO, název firmy, jméno zodpovědné osoby)
    • telefonický kontakt
    • popis reklamované události
  3. Reakční doba Provozovatele na podanou reklamaci činí maximálně 3 pracovní dny.

Reklamační řád verze 1.0 z 18.12.2015.

Potřebujete poradit?