Stěhuji se do nového baráku a odpadnul mi domluvený podlahář a nyní potřebuji během 5 dnů do 31.8.2020 sehnat podlaháře, který mi zbrousí, opraví a nalakuje parkety v jedné místnosti, která má 18m2.
Firma měla slušné jednání, ale kvalita nestála za moc.Parkety se musely ještě přebrousit.Podlahu v koupelně jsem musel komplet vytrhat a udělat znovu.Vinylová podlaha v kuchyni a na chodbě na některých místech není vůbec přilepená.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Chtěl jsem se na reakci „vyprd…t“, jelikož souboj na internetu firma vs klient se nedá vyhrát, ale chci, aby si aspoň lidi uvědomili, jak se akce dělat nemají a hlavně, aby si vážili času a práce, kterou podlaháři a vlastně všichni řemeslníci dělají. Klient krásně napsal A, ale zapomněl na B. To, že jsme se s kolegou hnali na zaměření v pátek večer a domluvili jsme se na místě, že pro klienta vše uděláme hnedka v neděli (jelikož se už v pondělí stěhuje a nikoho jiného nemá) už se bohužel dneska bere jako samozřejmost, tedy body za rychlou reakci ani nečekáme, nicméně to, že pán neměl ani příjezdovou cestu a my se brodili se stroji bahnem už se ocenit dalo, navíc na stavbě nebyla ani voda, ani světlo a sotva elektřina, abychom to vůbec mohli zrealizovat. Navíc byl barák otevřený a teplota uvnitř byla sotva 10°C a to nepíšu jak studené byly podlahy samotné asi nemá smysl podotknout, co teploty, vlhkost a celkově následná změna teplot s podlahou dělá/udělá. Na druhé straně chápu, že se v pondělí klient chtěl do baráku stěhovat a asi neměl šanci realizaci oddálit a vysvětlovat mu, že by se to dělat nemělo bylo zbytečné, tudíž, ale bylo úplně jasné, že se podlahy, hlavně vinyl realizuje mimo správný technologický postup a že když se podlaha lepí při 10°C, leží takto třeba 14 dní a pak se pustí konečně topení a v prostoru je třeba 25°C, tak asi bude problém. To samé se dá říci o renovaci parket, kde se nám podařilo z velmi ošklivých, vytopených, někde prohnilých parket udělat celkem slušnou podlahu (to jsem nikde neviděl, že by klient ocenil), fotka lišty, která je prohnutá opět jen ukazuje, co dělají teploty s materiály... je to vina podlaháře? Ano samozřejmě, čí by to asi byla vina. Navíc provádět samotnou renovaci a lakování při teplotě pod 10°C je super "džob", ano parkety jsme druhý den ještě jednou musely vzít mezibrusem, jelikož i po 3(!) třetím laku byl chlup stále hrubší, nicméně jsme to hnedka na výzvu udělali, tak kde je problém? Pokud dílce nedrží není to nekvalitní prací podlaháře, ale prostě a jednoduše tím, že se lepil v podmínkách za kterých se podlaha realizovat nemá a to ještě podotýkám, že v podvečer jsme si na řezání dílců museli svítit mobilem, jelikož nebylo vůbec světlo. Když Vám pak klient po realizaci řekne, že jste mu zachránili život a může se stěhovat je to fajn pocit. O to horší je pak fakt, když Vás klient na internetu "poblije" a to jsem se snažil mu dovolat, že bychom třeba i přijeli dílce podlepit a zaválcovat a další detaily upravit - odpověď žádná!!! Jak se tedy říká "pro dobrotu na žebrotu", vycházet lidem vstříc se málokdy vyplatí a spíše to přináší více problémů než užitku, hlavně když se jedná o nestandardní práce nebo bojové podmínky, možná je lepší vypadat jako srab a blbec a zakázku odmítnout a zabránit tomu, abych měl problém já.