Kadeřnická židle se nám vlivem každodenního namáhání rozklížila. Požadujeme rozebrání židle na jednotlivé kusy a opětovné slepení. Židli rádi dovezeme kamkoliv po Praze.
Pan Hlůže opravdu přijel, židli demontoval našimšroubovákem pomocí uvolnění 4 šroubů (v kadeřnictví pracují jen ženy) a odvezl si ji.
Po pár dnech (zdržení nebudu hodnotit, to se stát může), pan Hlůže židli do kadeřnictví přivezl. Židle vykazovala značné známky poškození lepidlem a odřením. I přes výtky jsme byli nuceni si židli přebrat, protože bez ní nám v kadeřnictví narůstá ušlý zisk. Pan Hlůže si toho byl zřejmě moc dobře vědom a proto si řekl 2500,- oproti původně dohodnutým 1500,-.
Nezbylo nám než mu peníze dát, samozřejmě od nás byla velká drzost, že jsme od něj chtěli fakturu (pro naše účetnictví), neochotně tak svolil, že nám ji pošle "dodatečně na vyžádání" na email.
Pan Hlůže poté provedl zpětnou montáž židle (4 šrouby), kterou dal ve spěchu obráceně a zmizel. Tím z jeho strany skončila veškerá komunikace z jeho strany.
Fakturu, nám zaslal na mail až po měsíci (Ano, po měsíci!), po urgenci ze strany administrátorů nejremeslnici.cz (možná i pod hrozou ČOI).
Fakt hrůza, poškozená židle, o 1000,- dražší a ještě boj o fakturu. To Vám za to fakt nestojí.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
K tomu nelze dodat jen to že jsem netušil co se může z této zákaznice vyklubat. Po telefonu bylo vše domluveno a odsouhlaseno že si pr onu židli zajedu.Pohodlnější by bylo si ji nechat dovézt,ale paní tlačil čas,tak šlo vše stranou.Až na místě jsem zjistil že židle má těžký kovový podstavec,což paní neuvedla a tahat se s těžkou židlí přes obchodní centrum,tak to opravdu tedy ne.Pžádal jsem paní o šrobovák a příslušný bit k hlavám šroubů.Chápu že i ženy nebo jejich známí jsou občas zručnými montážníky a něco si v rámci finančních úspor třeba i smontujíS celkovou částkou byla srozuměna a co myslíte?No jistě souhlasila,jinak by jsem ji asi neodvezl.Nikomu auto na vodu nejezdí.Při dovezení židle nazpět jsem ji namontoval na podstavec a paní i s kolegyněmi si ji prohlédli a nikdo nic nenamítal.Na obrázku s poznámkou STOPY LEDIDLA je pravděpodobně focena jiná židle a ne ta co byla mnou opravována,ono jich tam v interiéru bylo více takových.Židli jsem vezl po 4 dnech zpátky,protože bez ní nemohla fungovat.Oni mají kadeřnice totiž každá svá křesla,třeba i pronajatá.Škrábance na židli ,která byla kompletně přestříkána? navíc toto řeší po několika měsících.Hlůže