Dle objednávky probíhalo u klientky šetrné čištění koberce přípravkem VAX, čištění sedací soupravy s antibakteriálním oštření (bohužel antibakteriální ošetření nano přípravkem pozvolna na tomto materiálu sedačky vyčuchává - klientka byla informována, že to bude trvat cca 6hod, ale interval se výrazně prodloužil), mytí oken a hloubkové čištění sprchového koutu včetně odstranění silných nečisot a vodního kamene speciálním přípravkem NANOENERGY.
Po 24 hodinách jsme museli sedačku vystěhovat ven aby vyčichala protože pach použité desinfekce v místnosti byl velmi nepříjemný.
Na tuto možnost intenzivního a dlouhotrvajícího pachu jsme upozorněni nebyli.
Po jejím odsunutí jsme museli ze zadní strany sedačky odsávat prach a pavučiny. Čištění sedačky zřejmě ze zadní části neproběhlo.
Při mytí poloviny oken byl použit parníčistič spár,který ovšem použit u druhé poloviny mytých oken nebyl. Proč?
S vyčištěním sprchového koutu jsme velmi spokojeni.Více...
Klienti jsou velmi solidními zákazníky. Jelikož se jednalo o první vzájemnou spolupráci, došlo zřejmě v několika oblastech k vzájemnému nedorozumnění. Čištění sedaček / sedačky se vždy provádí z pohledových částí, zádové části se čistí pouze na vyžádání klienta, k čemuž v tomto případě nedošlo, a bohužel ja se nezeptal. Antibakteriální postřik sedací soupravy s materiálem zareagoval zcela jinak , než-li je běžná praxe - v 95-ti% případů aplikace dochází k cca 6ti hodinovému působení a následnému vyčichnutí antibakteriální složky přípravku. Celkové proces čištění oken vyžadoval částečné použití parního čističe nikoliv komplexní použití. Zbytek okenních rámů bylo dostačující vyčistit komplexně používanou desinfekcí proti plísním. Jan Hrdlička