Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
kompletní zadání v přiloženém pdf souboru
Hodnocení práce zákazníkem:
DŮRAZNĚ VARUJI VŠECHNY POTENCIÁLNÍ ZÁJEMCE O NOVÁ OKNA A DVEŘE PŘED SLÁNSKOU FIRMOU REGNO !!!
Okna i dveře nám byly při jednání s obchodním ředitelem Ing. Plichtou prezentovány jako "Mercedes mezi plastovými okny" a s tím jsme zakázku také objednávali, kromě jiného i pro deklarovanou záruční dobu 84 měsíců.
Při přebírání namontované zakázky jsme našli několik závad (poškození dekorační fólie), kteréosobně mimo jiných řešil i jednatel společnosti p. Nový. V některých případech (hlavně u velkého balkónového okna) jsme byli ochotni udělat ústupek a poškození byla pouze zaretušována opravným fixem (i když jsme mohli trvat na výměně, což by pro firmu představovalo výrazně vyšší náklady).
Poté během zimy došlo k zamrznutí kování u vchodových dveří. Věc jsem řešil opět osobně s jednatelem společnosti p. Novým, který osobně přijel, kování zkontroloval, konstatoval použití nesprávného typu mazacího tuku a nabídl výměnu kování. Vzhledem k tomu, že jsme společnými silami a za použití našeho mazacího spreje kování rozpohybovali, opět jsme netrvali na výměně (opět jsme firmě ušetřili náklady).
Cca po dvou letech užívání, minulý rok v červnu, jsme reklamovali sesednutí křídla vstupních dveří a deformaci jejich rámu, stejně tak i sesednutí velkých balkonových dveří, díky kterému došlo k nevratnému poškození dekorační fólie na rámu. Po nějaké době (docela dlouhé) nás navštívil technik, který během návštěvy:
a) seřídil balkónové dveře, prohlédl poškození rámu
b) částečně seřídil HT vchodové dveře s tím, že při prohlídce uznal deformaci pantů i profilů.
Závěrem návštěvy bylo konstatování technika, že provedené opravy (seřízení) nepředstavují plné vyřešení reklamace (šlo v podstatě pouze o seřízení, abychom mohli oboje dveře vůbec otvírat a zavírat) a že se záležitostí bude firma dále věnovat a my budeme vyrozumněni o dalším postupu.
Od té doby se nám ohledně této záležitosti nikdo neozval.
Někdy v průběhu listopadu jsem telefonicky hovořil s panem jednatelem Novým, kterému jsem celou situaci připomněl a žádal jsem ho o vyjádření. Bylo mi přislíbeno, že ověří stav věci a ozve se.
Od té doby opět bez jakékoliv reakce.
12.1.2015 jsem posílal urgenci reklamace s tím, že byla doplněna o další závadu vstupních dveří - výraznou netěsnost. BEZ REAKCE.
4.2.2015 - 2. urgence, BEZ REAKCE
1.4.2015 - 3. urgence, BEZ REAKCE
dnes, 13.5.2015 jsem poslal 4. urgenci ...
…
Dne 14.5.2015 jsem od druhé jednatelky a spolumajitelky, p. A. Petrlíkové obdržel následující odpověď:
Dobrý den p. Bečvář, na Vaši reklamaci jsme již několikrát odpovídali, jak e-mailem tak poštou.
Samozřejmě, že mi dosud nepřišlo nic ani poštou, ani e-mailem. Natož několikrát! Zvláštní, když ostatní pošta a e-maily mi po celou dobu chodí bez problémů …
Poté, co jsem si 14.5.2015 vyžádal ještě jednou zaslání údajně zaslaného (a 15.5.2015 opět urgoval), přišlo mi následující vyjádření, S DATEM 15.5.2015 !!! :
Seřízení balkonových dveří je občas nutné, nejedná se o vadu. Údržba dveří je Vaše starost, pokud nebyla provedena včas, důsledky nelze uplatnit jako reklamaci.
Bod č.1 jako reklamaci neuznáváme.
Deformace profilu v oblasti pantu je zjevná estetická vada. Předání díla již proběhlo bez závad. Reklamaci na tuto vadu neuznáváme, protože není funkční ani skrytá, ani postupně vzniklá.
Pro úplnost pouze dodávám, že dle dohody uvedené v SoD mělo být provedeno zaměstnancem firmy Regno a závada se projevila před jeho příjezdem. Navíc nevím, jak bych měl seřídit dveře, které sesednou v kování tak, že se zaryjí do rámu tak, že nejdou otevřít.
A ještě ke vchodovým dveřím – ano, při předání bylo bez závad, jak je tedy možné, že vade není postupně vzniklá, když po určité době dojde ke svěšení dveří v pantech tak, že nejdou otvírat (jedná se o vnější panty nasazené a přišroubované do rámu přesně v místě deformace!) a po zásahu technika spočívajícího v silnějším dotažení do rámu je deformace ještě výraznější?
PROTO ZÁVĚREM JEŠTĚ JEDNOU DŮRAZNĚ VARUJI PŘED JAKOUKOLIV SPOLUPRACÍ S FIRMOU REGNO SLANÝ, NEBOŤ VÝŠE UVEDENÉ SKUTEČNOSTI JASNĚ DOKAZUJÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI, KDY JAKÝKOLIV ZÁJEM (A BOHUŽEL I ZÁVAZKY VŮČI ZÁKAZNÍKOVI ) PŘESTÁVÁ EXISTOVAT DNEM ZAPLACENÍ A ZMIŇOVANÁ ZÁRUČNÍ DOBA 84 MĚSÍCŮ JE POUZE NICNEZNAMENAJÍCÍM LÁKADLEM !!!
Okna i dveře nám byly při jednání s obchodním ředitelem Ing. Plichtou prezentovány jako "Mercedes mezi plastovými okny" a s tím jsme zakázku také objednávali, kromě jiného i pro deklarovanou záruční dobu 84 měsíců.
Při přebírání namontované zakázky jsme našli několik závad (poškození dekorační fólie), kteréosobně mimo jiných řešil i jednatel společnosti p. Nový. V některých případech (hlavně u velkého balkónového okna) jsme byli ochotni udělat ústupek a poškození byla pouze zaretušována opravným fixem (i když jsme mohli trvat na výměně, což by pro firmu představovalo výrazně vyšší náklady).
Poté během zimy došlo k zamrznutí kování u vchodových dveří. Věc jsem řešil opět osobně s jednatelem společnosti p. Novým, který osobně přijel, kování zkontroloval, konstatoval použití nesprávného typu mazacího tuku a nabídl výměnu kování. Vzhledem k tomu, že jsme společnými silami a za použití našeho mazacího spreje kování rozpohybovali, opět jsme netrvali na výměně (opět jsme firmě ušetřili náklady).
Cca po dvou letech užívání, minulý rok v červnu, jsme reklamovali sesednutí křídla vstupních dveří a deformaci jejich rámu, stejně tak i sesednutí velkých balkonových dveří, díky kterému došlo k nevratnému poškození dekorační fólie na rámu. Po nějaké době (docela dlouhé) nás navštívil technik, který během návštěvy:
a) seřídil balkónové dveře, prohlédl poškození rámu
b) částečně seřídil HT vchodové dveře s tím, že při prohlídce uznal deformaci pantů i profilů.
Závěrem návštěvy bylo konstatování technika, že provedené opravy (seřízení) nepředstavují plné vyřešení reklamace (šlo v podstatě pouze o seřízení, abychom mohli oboje dveře vůbec otvírat a zavírat) a že se záležitostí bude firma dále věnovat a my budeme vyrozumněni o dalším postupu.
Od té doby se nám ohledně této záležitosti nikdo neozval.
Někdy v průběhu listopadu jsem telefonicky hovořil s panem jednatelem Novým, kterému jsem celou situaci připomněl a žádal jsem ho o vyjádření. Bylo mi přislíbeno, že ověří stav věci a ozve se.
Od té doby opět bez jakékoliv reakce.
12.1.2015 jsem posílal urgenci reklamace s tím, že byla doplněna o další závadu vstupních dveří - výraznou netěsnost. BEZ REAKCE.
4.2.2015 - 2. urgence, BEZ REAKCE
1.4.2015 - 3. urgence, BEZ REAKCE
dnes, 13.5.2015 jsem poslal 4. urgenci ...
…
Dne 14.5.2015 jsem od druhé jednatelky a spolumajitelky, p. A. Petrlíkové obdržel následující odpověď:
Dobrý den p. Bečvář, na Vaši reklamaci jsme již několikrát odpovídali, jak e-mailem tak poštou.
Samozřejmě, že mi dosud nepřišlo nic ani poštou, ani e-mailem. Natož několikrát! Zvláštní, když ostatní pošta a e-maily mi po celou dobu chodí bez problémů …
Poté, co jsem si 14.5.2015 vyžádal ještě jednou zaslání údajně zaslaného (a 15.5.2015 opět urgoval), přišlo mi následující vyjádření, S DATEM 15.5.2015 !!! :
Seřízení balkonových dveří je občas nutné, nejedná se o vadu. Údržba dveří je Vaše starost, pokud nebyla provedena včas, důsledky nelze uplatnit jako reklamaci.
Bod č.1 jako reklamaci neuznáváme.
Deformace profilu v oblasti pantu je zjevná estetická vada. Předání díla již proběhlo bez závad. Reklamaci na tuto vadu neuznáváme, protože není funkční ani skrytá, ani postupně vzniklá.
Pro úplnost pouze dodávám, že dle dohody uvedené v SoD mělo být provedeno zaměstnancem firmy Regno a závada se projevila před jeho příjezdem. Navíc nevím, jak bych měl seřídit dveře, které sesednou v kování tak, že se zaryjí do rámu tak, že nejdou otevřít.
A ještě ke vchodovým dveřím – ano, při předání bylo bez závad, jak je tedy možné, že vade není postupně vzniklá, když po určité době dojde ke svěšení dveří v pantech tak, že nejdou otvírat (jedná se o vnější panty nasazené a přišroubované do rámu přesně v místě deformace!) a po zásahu technika spočívajícího v silnějším dotažení do rámu je deformace ještě výraznější?
PROTO ZÁVĚREM JEŠTĚ JEDNOU DŮRAZNĚ VARUJI PŘED JAKOUKOLIV SPOLUPRACÍ S FIRMOU REGNO SLANÝ, NEBOŤ VÝŠE UVEDENÉ SKUTEČNOSTI JASNĚ DOKAZUJÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI, KDY JAKÝKOLIV ZÁJEM (A BOHUŽEL I ZÁVAZKY VŮČI ZÁKAZNÍKOVI ) PŘESTÁVÁ EXISTOVAT DNEM ZAPLACENÍ A ZMIŇOVANÁ ZÁRUČNÍ DOBA 84 MĚSÍCŮ JE POUZE NICNEZNAMENAJÍCÍM LÁKADLEM !!!
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.